Skip to main content

جناب peerooz

جناب peerooz
Anonymous

جناب peerooz

همینکه شما هرگونه فعالیت ناسیونالیستی (ملی‌گرایانه) تورک‌ها را مساوی با «پان‌تورک بودن» که در ادبیات تورک‌ستیزانِ مساوی با «تجزیه‌طلبی» می‌باشد قلمداد می‌نمایید دلیلی روشن بر تورک‌ستیزی و وابسته بودنتان به «پانفارسیسم» می‌باشد حتی اگر آن را مثل دیگر فاشیست‌های ضد تورک نه به صورت صریح بلکه به شکل تلویحی ابراز نمایید.

در ادبیات رژیم جمهوری عسلامی و فاشیست‌های ریز و درشت درون و بیرون آن، فعالیت ملی‌گرایانه‌ی تورک‌ها را به عنوان «پان‌تورکیسم» قلمداد می‌نمایند تا با اتهام «تجزیه‌طلبی» راه برای سرکوب فعالان حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی باز شود که همین ادبیات را در مطلب ویکی‌پدیا به عینه می‌بینیم. شما خودتان هم «مطالبه‌ی حق تعیین سرنوشت» و «استقلال‌طلبی» را برابر با «تجزیه‌طلبی» می‌دانید درحالیکه در کشورهای پیشرقته‌ی جهان «استقلال‌طلبی» یک حق کاملاً مشروع و دموکراتیک می‌باشد

و به همین دلیل من از شما پرسیدم چرا در کشورهایی مانند کانادا، اسپانیا و ... استقلال‌طلبان را سرکوب نکرده و آنان را «مهدور‌الدم» نمی‌دانند!!!؟ اما پاسخی از شما دریافت ننمودم. البته پیشاپیش از شما درخواست می‌نمایم اگر پاسخی برای این سؤال بخواهید بدهید صرفاً در چارچوب دموکراسی واقعی نه «مزورانه» آن را بیان نمایید و گرنه گوش ما فعالان حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی از مهملاتی مانند اینکه شرایط عیران خاص است و «طمامیط عرظی آن وحی منزل است»، «نباید بهیچوجه خم به ابروی عیران بیاید» و غیره پر است. عیران تافته‌ی جدابافته از جهان نیست و خونش هم از کشورهایی مانند شوروی و یوگسلاوی سابق رنگینتر نیست که فروپاشی را با تمام تلخی‌اش پذیرفتند.

شما می‌گویید وارد گفتگویی شده‌اید که به آن علاقه‌ای ندارید اما در این گفتگو یک زندانی حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی را با مطلب مسموم ویکی‌پدیای ف-ا-ر-س-ی تخریب نموده و نظریات ضد تورک خود نیز را در قالب تخریب پان‌تورک‌های خیالی به نمایش گذاشته‌اید اما گویا انتظار دارید شما متکلم وحده باشید و ما مستمعین در مقابل تخریبهای امثال شما فقط سرمان را به علامت تأیید تکان دهیم.

من هرچه در کامنت‌های شما دیده‌ام را عیناً بدون هیچگونه تحریف و اغراقی نقل کرده‌ام. وقتی در کامنت‌هایتان بارها از «پان» و «تجزیه‌طلبی» و ... صحبت نموده‌اید که بکارگیری این ادبیات از طرف فاشیست‌های ف-ا-ر-س برای ما فعالان ملی کاملاً آشنا بوده و کدهای مشخصی را برایمان ارسال می‌نمایند شبهه‌ای در خصوص اینکه شما یک تورک‌ستیز و لو خجالتی هستید باقی نمی‌نماند. البته قصد من بهیچوجه اینجا این نیست که امثال شما را مجاب نمایم چونکه به خوبی از آبشخور تورک‌ستیزانه‌ی تفکرتان اطلاع دارم.

«رضا میرپنج سوادکوهی» یک «مستبد خونخوار و «یک نژادپرست ف-ا-ر-س» بوده که به خون تورک‌ها تشنه بوده است اما شما با پیش انداختن یک موضوع بی‌ربط به مقاله‌ی دکتر لطیف حسنی، خواسته‌اید قصور حاکم شدن نژادپرستی ف-ا-ر-س-ی توسط «رضا میرپنج» در عیران را به گردن سرمشق گرفتنش از «آتاتورک» پس از دیدار وی بیندازید. درحالیکه به دکتر لطیف حسنی و سایر فعالان حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی، اینکه آتاتورک در تورکیه چه کرده و چه نکرده است ارتباطی ندارد. اما به دلیل آنکه با مغزشویی پانفارسیسم در ذهن شما هک شده است که فعالان ملی آزربایجان جنوبی «تفکر پان‌تورکیستی» داشته و لاجرم وابسته به تورکیه می‌باشند خواسته‌اید با متصل کردن اقدامات نژادپرستانه‌ی «رضا میرپنج» به «آتاتورک» نوشتار دکتر لطیف حسنی را با این گفته که مقصر حاکم شدن نژادپرستی ف-ا-ر-س-ی در عیران نه «رضا میرپنج» بلکه «آتاتورک» می‌باشد لوث نموده و مطالبه‌ی حق تعیین سرنوشت ملت‌های غیر ف-ا-ر-س، بویژه ملت تورک آزربایجان جنوبی را لجن‌مال نمایید. اما اگر واقعاً نیت صادقانه‌ای داشتید بدون اینکه نیاز به گفتن وجود داشته باشد باید می‌دانستید که اقدامات «آتاتورک» در تورکیه به فعالان حرکت ملی تورک آزربایحان جنوبی ارتباطی ندارد ما خودمان به عنوان «انسانی» که دارای حقوق بشر بوده و «حق تعیین سرنوشت خود را داریم» حقوق اتنیک خود را مطالبه می‌نماییم اما مشکل شما و سایر فاشیست‌های ف-ا-ر-س این است که تورک‌ها را اصلاً «انسان» به حساب نمی‌آورید که حقی بخواهند مطالبه نمایند بلکه تا ابد باید قربانی «حفظ طمامیط عرظی عیران» بشوند.

شما هر وقت توانستید مثل یک آدم دموکرات واقعی بین «فعالیت ملی‌گرایانه» و «پان» و «تجزیه‌طلبی» و... تفاوت قائل شوید می‌توانید از عدم تورک‌ستیزیتان دفاع نمایید و گرنه با بکارگیری این ادبیات فاشیست‌های ف-ا-ر-س یک تورک‌ستیز بیش نیستید.