Skip to main content

بدون شک اگر نظام پادشاهی

بدون شک اگر نظام پادشاهی
Anonymous

بدون شک اگر نظام پادشاهی بر قرار بود نه خبری از تروریستهای چپی مانند فدائی و توده ای بود ونه این همه جنایت اخوندها و اهل تشیع و مسلمانها مرتکب میشدند . اضافه بر این ها جریاناتی که از سوی دولت یهود و غرب و عربستان حمایت میشوند برای تجزیه ایران وجود نداشتند . این تجزیه طلبان بمراتب بدتر از خود اخوندها و چپهای توده فدائی کمتر ا ز اخوند و ترورست و ادمکش نیستند . در زمان گذشته بخاطر تبلیغات ضد ایرانی چپ از یک سو و بی برنامه گی نظام سابق از سوی دیگر امکان رشد حشرات خطرناک چپی و تجزیه طلب فراهم شد. واقعیت این است که نظام پادشاهی بهترین شکل اداره کشور بود و وجود شعار های چپی و دینی ایران را به این روز سیاه انداخت. اکثریت مردم ایران و بسیاری از سیاسی کاران حرفه ای حتا چپهای سابق از سرنگونی و انهدام نظام پادشاهی سخت پشیمان هستند .
در اینده نیز

بهتر ین گزینه همان نظام پادشاهی مشروطه میباشد .نگاهی به ترکیه و خاورمیانه نشان میدهد در زمان پادشاهی کشور ما از ثبات و ارامش بر خوردار بود و این چپگرایان و دین گراین بودند و هستند که مروج ترورو جنگ و ویرانی و بی وطنی هستند .تروریستهای فدائی اساسن خواهان تجزیه ایران میباشند . سازمان تروریستهای فدائی در اعلامیهای که در باره 21 اذر انتشار داده است به تجزیه ایران در زمان اشغال ایران توسط ارتش سرخ شوروی اعتراف میکنند و
در باره قاضی محمد یک خط هم ننوشتند واین نشان میدهد که تروریستهای فدائی خواهان تجزیه اذربایجان از ایران هستند و کردستان را به حا ل خود گذاشته اند . شرم باد بر بی وطنی فدائی و شرکا.