Skip to main content

دزدکی و غیر قانونی به ایران

دزدکی و غیر قانونی به ایران
Anonymous

دزدکی و غیر قانونی به ایران می آیند و بعد مدتی ادعای شناسنامه می کنند. اینها مهاجران پاکستانی هستند و حتی تعداد زیادی از عشایر دوره گرد بسیار خشن کوچی افغانستان هستند که طالبان هم از آنها در غذاب است!! و در سایه غفلت مسئولانی که تمام هم و غمشان آباد کردن آذربایجان و عراق و لبنان است در منطقه جا خوش کرده اند و خدا می داند فردا چه بر سر این مردم خواهند آورد چندی قبل آلونکهای غیرقانی اینها در اطارف تهران هم تخریب شد. همیها در بوشهر هم دنبال کار هستند!!
چندی قبل یک کارمند ثبت احوال که حاضر نبود به این پاکستانیها شناسنامه بدهد را ناجوانمردانه ترور کردند.
این پاکستانها باید از کشور اخراج شوند و تا آن موقع باید در اردوگاه هایی دور از مرز مثلا در آذربایجان یا کردستان اسکان یابند. برای جلوگیری از مهاجرت آنها باید چند تا از انبوه صنایع اذربایجان به بلوچستان پاکستان منتقل شود تا با اشتغاال زایی

آنها جلوی مهاجرتشان به ایران گرفته شود. این سایست پرداخت یاارنه هم باید هر چه سریعتر لغو شود که خودش مشوقی برای مهاجرت و زاد و ولد انبوه این بیکارهای فقیر خارجی است.
جلوی مهاجرت آنها که به هر حیله ای شناسنتامه گرفته اند نیز باید به اطراف گرفته شود. می بینیم که اینها در تهران هم مسجد می خواهند و باز مسئولان و فعالان ملی در خواب هستند و حتی ژستهای روشنفکری هم در حمایت از آنها می گیرند.