Skip to main content

جناب آقای توکلی گرامی،

جناب آقای توکلی گرامی،
ناصر کرمی

جناب آقای توکلی گرامی،...

1- بخوبی میدانید کسی که مأمور اطلاعاتی هر سازمان و کشوری باشد، اوّلین قانونی را که باید یاد بگیرد، از خود اثر و نشانه و یا سند و مدرکی حمل بر اطلاعاتی بدون خود بر جای نگذارد، این کاربر بنام یکنفر.. موضوعی را مطرح کرده است که قابل اثبات و پیگیری است که یا درست و یا اتهام است. ده سال کار در کانال تلویزیونی که وابسته به نظام بوده است.

2- طبق قانون سایت ایران گلوبال قرار بر این هست که هر مطلبی که به زبان غیر فارسی باشد باید ترجمهء آن هم در کنار آن گذاشته شود، که در فیلم ها ترجمه ای از آنها نیست، و فقط به زبان تُرکی است.

من به عنوان یک خواننده مایل هستم بدانم که این افراد در این سمینار به چه مطالبی پرداخته اند، نظر آنها در مورد آذربایجان و ایران چیست، و چه هدفی را دنبال میکنند، این نشست،خانوادگی و شخصی و مخصوص گروه خاصی نبوده است یک برنامهء سیاسی است که مسائل سیاسی و قومی ملّی و آینده نگری را شامل میشود.

3- نسبت دادن اطلاعاتی بودن به کسی، یعنی اینکه ایشان در خدمت یک نظام سرکوبگر استبدادی و اسلامی و در خدمت کسانی هست که بر علیه منافع ملّی و هویّت ایرانیان عمل میکنند، اگر از این منظر به این نشست نگاه کنیم همهء آنها اطلاعاتی هستند، آنهم مأموران اطلاعاتی برای سه رژیم دیکتاتور و اسلامگرا، 1- نظام جمهوری اسلامی علی خامنه ای، 2- حکومت ترکیه، 3 - جمهوری آذربایجان است. در این نشست پرچم تُرکی است، سرود تُرکی است، خطوط آنجا همه الفبای قدیم یونان است، عکسهای نمادین که آنجا آویزان میشوند تُرکی است، البته بجای آتاتورک باید تصویر همان رجب طیب اردوغان را تصور کرد، و بجای پیشه وری میتوانید علی خامنه ای را فرض کنید و یا حداقل تصویر اخامنه ای را د رکنار پیشه وری بیاویزند، بجای رئیس جمهور آذربایجان ، پرچم آنرا آویزان کرده اند، شعار بر علیه ارمنی ها را که هم دیدید.
نمیدانم انتشار چنین خبری در سایت ایرن گلوبال به چه منظور است، وقتی بیش از 80% خوانندگان با زبان تُرکی آشنایی ندارند.
4 – این نشست مهر تأییدی بر این زد، که مردم آذربایجان تصمیم راسخ بر جدایی خود از ایران را با کمک ترکیه و آذربایجان و علی خامنه ای گرفته است، این هشداری است به ایرانیان که دیگر دست از این شعارهای الکی، آذربایجان سر و دم ایران است، و اسب سوارانی بیسواد مانند ستار خان و باقرخان را سردار ملّی می نامند، و از این فرهنگ چابلوسی و چاکر منشی دست بردارند، و بفکر برنامهء روز مبادا باشند،
مردم آذربایجان با اقتدارگرایی و خشونت هموار بر آن بوده اند که خود را در محور ایران قرار دهند و خود را مهم قلمداد کنند، آنها هیچوقت محور ایران نبوده و نیستند، آذربایجان پیوسته در تاریخ از لحاظ بارآوری و اندیشه ورزی دست آوردی جز شیعه قزلباش و حرمسراهها نداشته و ندارد، پیوسته مردمی مصرف محور بوده و هست، تنها هنر تولیدی آنها جنگ قومی و قبیله ای و نگهداشتن ایران در عصر پسا مدرن قرون وسطی و خیانت به ملّت و سرزمین ایران بوده و هست.

جریان پیشه وری و حکومت آذربایجان بنا به نوشته های راسیونال خارجی امری کاملأ خیانتکارانه و برهم زدن امنیّت و تمامیّت ارضی ایران و واقعه ای جنایتکارانه از سوی رهبران فرقهء آذربایجان در تاریخ ایران ثبت است.