Skip to main content

عیران‌گلوبال مستهجن‌ترین نوع

عیران‌گلوبال مستهجن‌ترین نوع
Anonymous

عیران‌گلوبال مستهجن‌ترین نوع کامنت‌ها و یا به عبارت دیگر .. را ار طرف شخصی به اسم «تبریزی قلابی» بر علیه من منتشر نمود اما پاسخ‌های من به وی نتوانست از سد شمشیر حذف این سایت ضد آزادی بیان عبور نماید. یعنی عیران‌گلوبال به دلیل آنکه همفکر با اشخاصی مانند «تبریزی قلابی» می‌باشد وی را آزاد گذاشته تا هر طوری دلش خواست .. را منتشر نماید اما به دلیل آنکه مخالف نظرات من می‌باشد با قورت دادنشا حق دفاع از خود را از من سلب نمود که در پیشگاه وجدان انسانها کثیفترین کار ممکن می‌باشد. به همین دلیل است بارها گفته‌ام چیزی به اسم «آزادی بیان» در این سایت پرمدعا وجود ندارد هر چه هست تزویز و ریاکاری است. بازهم تکرار می‌نمایم گردانندگان عیران‌گلوبال با این رویه‌ی یکجانبه که همفکرانشان را تحت حمایت کاملشان قرار داده و تلاش بر لگدکوب نمودن مخالفانشان می‌نمایند کوتوله‌ دیکتاتورهایی بیش نیستند.

شخصی به اسم «تبریزی قلابی» تحت حمایت کامل سایت طرفدار ایجاد خفقان و استبداد عیران‌گلوبال، فعالان ملی آزربایجان را «انگل سیاسی» خطاب نموده است اما در مقابل چرا باید این حق از من سلب شود که وی را «ولگرد سیاسی» خطاب نمایم!!!؟ غیر از آنست که به دلیل ماهیت مشترک گردانندگان عیران‌گلوبال، بخصوص شخص کیانوش توکلی با اینگونه افراد، دهان‌ دریده‌شان برای لجن‌پراکنی بر علیه حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی باز گذاشته شده است!؟

.... در سایت ضد آزادی بیان عیران‌گلوبال، لولو خورخوره کامنت‌های مرا قورت داده و حق دفاع از خود را از من سلب نمود.

می‌دانم که این کامنت برای گردانندگان این سایت ضد آزادی بیان بسیار گران آمده و به پیش کامنت‌های خورده شده‌ی قبلی خواهد رفت اما کیانوش توکلی با این رویه‌ی افتضاح بهیچوجه حق ادعای آزادی بیان و دموکراسی را ندارد چون اولین شرط دموکراسی داشتن نگاهی مساوی بین همگان می‌باشد.

البته ناگفته نماند به نمایش گذاشته شدن اینگونه رفتارهای فاشیستی از طرف فاشیست‌های عیران‌گلوبال نه فقط تعجبی برایم ندارد بلکه اگر رفتاری غیر از این ببینم تعجب می‌نمایم. اما این سایت ضد آزادی بداند اینگونه رفتارهای خصمانه در ذهن ما فعالان حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی بایگانی شده و سبب فوران گدازه‌های آتش در دلمان می‌شوند و به موقع خود عیران عزیزتان تقاص همه‌ی این رفتارهای فاشیستی را یکجا و به بدترین شکل ممکن پس خواهد داد. دور نیست آن روزی که فوران آتشفشان خاموش آزربایجان جنوبی هست و نیست عیران عاریایی را بسوزاند. فعلاً تا می‌توانید با این رفتارهای فاشیستی‌تان ما را مجاب به عمل متقابل نمایید تا صبح دولتتان بدمد. اصلاً هم فکر نکنید یک کاربر است و صدایش را خفه می‌کنیم و همه چیز تمام می‌شود بلکه باید بدانید که ما هم در اقیانوس بیکران اینترنت ابزارهای مختص به خود را داشته و دشمنی‌تان با ملت تورک آزربایجان جنوبی را قطعاً با دشمنی پاسخ خواهیم داد. روزی شعار «مرگ بر ف-ا-ر-س» را شنیدید، روزی شعار خلیج عربی را و یقین داشته باشید همانگونه که پارچه‌نوشته‌ی South Azerbaijan Is Not IRAN (آزربایجان جنوبی عیران نیست) از طرف شیردلان آزربایجان جنوبی به استادیوم برده شد از همان استادیوم‌ها شعار «مرگ بر عیران» را نیز خواهید شنید.

حال تا می‌توانید دشمنی‌تان با فعالان حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی را تا آخرین حد ممکن افزایش دهید تا به جای بادی که کاشته‌اید طوفان درو کنید ...