Skip to main content

جناب ابراهیمی,

جناب ابراهیمی,
peerooz

جناب ابراهیمی,
شما در یک نشریه غیر حزبی در پاسخ به تکذیبیه " مسئول دفتر مرکزی حزب کمونیست کارگری ایران" " جناب آقای سیامک بهاری مسئول دفتر مرکزی حزب کمونیست کارگری ایران " که متاسفانه شما و من " افتخار آشنایی با جناب ایشان " را نداریم فرموده اید " توجّه! هر گونه سوء استفاده از نوشته‌ام علیه حزب کمونیست کارگری حتی اگر از جانبِ فرد و یا گروه دیگری از اپوزیسیون صورت گیرد، واکنش تند مرا در پی خواهد داشت.".

شما باید این اخطاریه را به سایت آزادی بیان " نشریه سیاسی خبری " میفرستادید که اگر انتشار هم نمی یافت " جناب آقای سیامک بهاری " و کسان دیگری که مسئول آن سایت میباشند از تهدید شما آگاه میگردیدند . اکنون میفرمائید " من تا کنون هیچ نوشته و حتی انتقاد کوچکی علیه افراد و یا گروههای اپوزیسیون نداشتم و از اول هم خط من نبوده و الان هم نیست.". این " فرد و یا گروه دیگری از اپوزیسیون " کیست که "

" در پستو بر شما می تازد" ؟ اوپوزیسیون جمهوری اسلامی؟ اوپوزیسیون " شاهزاده " ؟ اوپوزیسیون حزب کمونیست کارگری ؟ و " واکنش تند" شما چه خواهد بود؟ جز اینکه میخواهید ما " پستو نشینان " را بترسانید ؟ آنهم بعد از آن ماجرای دادگاه کانادا ؟ بهتر نیست با کسی که چیزی از تاکتیک و استراتژی میداند مشورت کرده و الله بختی خود را وسط گود یک نشریه غیر حزبی پرتاب ننمائید ؟