Skip to main content

با تشکر از آقای علیرضا

با تشکر از آقای علیرضا
Anonymous

با تشکر از آقای علیرضا اردبیلی برای انتشار این مقاله و سپاس فراوان از آقای دکترلطیف حسنی زندانی دولت فاشیستی فارس ، اسلامی ایران . و آفرین به شهامت این فرزند راستین آزربا یجان برای نوشتن چنین نامه ای از پشت میله های زندان . انتشار و پخش این نوع مقاله برای ما مهم است . حال اگر چنین نوشته های ستون فقرات راسیست منش ها را بدرد میاورد . مقصر اصلی افکارشان است . این نوشته آقای آ. ائلیار دوباره نقل قول میکنم : " تفاوت « چپ» با « چپ شونیست»:
« چپ شونیست» چپ نیست. او « فارسیست-ایرانیست» است. او « ناسیونالیست-سوسیالیست» است" پایان نقل قول . حال می خواهد به تاج مزین باشد یا به ستاره سرخ کوچک یا بزرگ . نقل قول دیگر "به دروغ خود را « تبریزی» نامیدن ، دور از اخلاق « اجتماعی و انسانی»ست.و " کسی که آلتین را در زبان عربی میجوید، ترکی نمیداند، و به ریا خود را « تبریزی» مینامد.

.که کاری غیر اخلاقی ست.
---کسی که مرتکب کار غیر اخلاقی شود، فاقد صلاحیت «سیاسی»ست.
و در سیاست حرفی برای گفتن ندارد." پایان نقل قول . آیا مخاطب این این نوشته ، معنای فاقد اخلاق " اجتماعی و انسانی " و "کاری غیراخلاقی " و در سیاست حرفی برای گفتن ندارد " می فهمد ؟؟!! آلتین گرامی شما با چنین شخص و افرادی که این جملات برایش نوشته شده طرف شده اید . یادمان نرود ما برای آزربایجان می نویسم . دکترلطیف حسنی ها برای نجات آزربایجان در زندانهای راسیست ، شونیسم ، فارس ، اسلامی همین افراد ، زندانی و شکنجه می شود . آنها با توهین های عمدی که خود لایق آنند می خواهد اصل موضوع و مقاله در حاشیه قرار گیرد . برای تمام دوستان که صادقانه برای سربلندی آزربایجان قلم میزنند سلامتی و موفقیت آرزو میکنم .