Skip to main content

«"روزی شعار «مرگ بر ف-ا-ر-س»

«"روزی شعار «مرگ بر ف-ا-ر-س»
بهمن موحدی(بامدادان)

«"روزی شعار «مرگ بر ف-ا-ر-س» را شنیدید، روزی شعار خلیج عربی را و یقین داشته باشید همانگونه که پارچه‌نوشته‌ی South Azerbaijan Is Not IRAN (آزربایجان جنوبی عیران نیست) از طرف شیردلان آزربایجان جنوبی به استادیوم برده شد از همان استادیوم‌ها شعار «مرگ بر عیران» را نیز خواهید شنید"»
اشرار تجزیه طلبِ به ظاهر آذربایجانی و پان ترکهای پلید به خوبی در این سایت خوی فاشیستی و درنده و ایران ستیز و حقیر خود را به نمایش می گذارند. پان ترکیستهای پلید در ایران و اشرار تجزیه طلبِ موسوم به حرکت ملی آذربایجان جنوبی، وابسته به وزارت اطلاعات بدنام آخوندی و اطلاعات سپاه پاسداران ضدخلقی می باشند و وظیفۀ آنها از بین بردن همبستگی ملی و اجتماعی ایرانیان است. افساراین فاشیستها و بیشرف هایی که اخیراً دریک مسابقۀ فوتبال شعار "خلیج عربی" و "مرگ برفارس" را سر دادند در دستان نهاد های امنیتی و اطلاعاتی رژیم است.

این اوباشِ تجزیه طلب به ظاهر آذربایجانی که موسوم به حرکت ملی آذربایجان جنوبی هستند و در استادیوم ها شعار "مرگ برفارس" و "خلیج عربی" را سر می دهند همان عوامل ساندیس خور همیشه در صحنه ایی هستند که نقش سیاهی لشکر رژیم ضدایرانی و ضدبشری جمهوری اسلامی را در همه جا بر عهده دارند. این اوباش در استادیوم های ورزشی وبا بی شرمی به نام هموطنان شریف تُرک ما شعارهای نژادپرستانه و فحش های رکیک به دیگر مردمان ایران حواله می کنند و یا در فضاهای مجازی مانند سایت ایران گلوبال، سرگرم دادنِ کدهای انحرافی هستند.
پس از سرنگونی رژیم ضدخلقی و فاشیستی جمهوری اسلامی، خود هموطنان شریف تُرک ما اشرار و اوباش تجزیه طلبِ حرکت ملی آذربایجان جنوبی و پان ترکهای پلید را دستگیرمی کنند و این خائنین را تحویل خواهند داد و در آن زمان این خائنینِ وطن فروش محاکمه خواهند شد و در کنار آخوندها و پاسدارها و دزدان بازاری فرستاده خواهند شد.