Skip to main content

چون از جنیست شما مطلع نیستم،

چون از جنیست شما مطلع نیستم،
امرالله ابراهیمی

چون از جنیست شما مطلع نیستم، نمی دانم که باید جناب آقای "پیروز" گرامی خطاب‌تان کنم و یا سرکار خانم "پیروز" محترم، اما طرح سئوال، با هر نیتی، حق شماست و بنده هم به تک تک آنها که در زیر لینک‌های دیگر و همچنین در اینجا نوشتید، در "ادامه نظر" پاسخ می دهم. لطفاً برای خواندن جواب سئوالات، روی "ادامه نظر" که در واقع از اشکالات سایت ایران گلوبال است و خیلی از کاربران توجهی به این قسمت ندارند، کلیک کنید.

1- انتخاب سایت ایران گلوبال، در قسمتی از مطلب "چه کسانی از اقدامات قانونی علیه مزدوران وزارت اطلاعات وحشت دارند؟"( http://iranglobal.info/node/40825) به این سئوال شما پاسخ دادم و نوشتم، چرا در ایران گلوبال؟ چون علاوه بر اینکه کاربران زیادی دارد، بستر مناسبی برای تمرین دمکراسی است. در این سایت مقالات سرکار خانم اشرف دهقانی در کنار مقالات آقای علی کشتگر جای می گیرد. مقالات آنارشیست‌های ایرانی، آرام روبروی نوشته‌های هواداران نظام پادشاهی می نشیند و حتی گهگاهی برای هم دست تکان می دهند. خاطرات تکان دهنده سرکار خانم مینا انتظاری و همسر گرامی‌اش جناب فرّخ حیدری که از هواداران قدیمی و شناخته شده سازمان مجاهدین خلق ایران هستند، پیام هزاران شقایق پرپر شده را در همین ستون فریاد می زنند و ..........

2- انتقاد داشتید که چرا نوشته‌ام را در سایت "آزادی بیان" که جناب سیامک بهاری در آن مطلب‌شان را درج کردند، نزدم و یا نفرستادم تا ایشان از واکنش بنده مطلع شوند؟ همانطوری که در بالا نوشتم و چرایی‌اش را توضیح دادم، خودم فقط در سایت ایران گلوبال مطلب می نویسم و دیگر سایت‌ها و بلاگ‌ها از اینجا لینک می دهند. این نوشته را بلافاصله دوستان برای سایت آزادی بیان فرستادند و درخواست کردند که بجای درج مطلب، لینک دهد تا پیگیری کنندگان وارد سایت ایران گلوبال شوند و مطلب را بخوانند. مسئولین محترم سایت آزادی بیان هم لطف نموده و این درخواست را پذیرفتند و لینک را در همان ساعت درج کردند. جناب آقای سیامک بهاری هم احتمالا روی لینک کلیک کرده و وارد سایت شدند و آنرا خواندند و برای اولین بار که امیدوارم آخرین بار نباشد، مطلب جدیدشان را در این سایت گذاشتند و باید ورود او به سایت ایران گلوبال، چه بعنوان کاربر و چه کارورز، خوش‌آمد گفت. به هر حال درخواست من و لطف سایت آزادی بیان این مزیت را داشت که خوانندگان به کامنت شما هم دسترسی پیدا کنند و آنرا بخوانند. لینک آن را هم در اینجا می گذارم که شما بپذیرید و مطمئن شوید تا جای شک و شبهه‌ای نباشد. اینهم لینکش http://www.azadi-b.com/J/2016/12/post_169.html علاوه بر سایت آزادی بیان و گزارشگران، چند سایت و وبلاگ هم لینک دادند. پس نگران این موضوع نباشید.

3- چه در اینجا و چه در زیر لینک‌های دیگر، کیس‌هایی را مطرح کردید که گروه ضد جاسوسی آذرخش و شخص خودم در آن دخیل نبوده و نیستیم. گروه ما در سال 1992جهت شناسایی، افشا و اقدام قانونی علیه مزدوران رژیم در اروپا، تأسیس شد و تا کنون چندین پرونده را در اروپا پیش برد و به ثمر رساند. گزارش سازمان اطلاعات امنیت و پلیس کشورهای اروپایی از جمله آلمان و هلند در آرشیو اینرنت هست و کامنت‌های شما در زیر خیلی از لینک‌های افشاگری ما علیه مزدوران سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات که همه‌ی ساز مخالف است، نشان می دهد که خوشبختانه وقتِ آزاد فراوان دارید و می توانید به آن رجوع کنید. قبل از تأسیس گروه ما، یک گروه اینچنینی وجود داشت که اسمش "کمیته ضد اختناق و ترور" و در فرانسه مستقر بود. خودم در آن دوران با آنان ارتباط داشتم ولی از نیمه دوم دهه نود به بعد فعالیتی نداشتند و چند گروه دیگر در اروپا و امریکا شروع به فعالیت کردند که در زمان‌های ضروری تبادل اطلاعات‌هایی فی‌مابین هست اما مسئولیت پاسخگویی بر عهده فرد و یا گروهی است که کیس مربوطه را افشا می کند. اگر شما در مورد هر پرونده‌ای که گروه آذرخش افشا کرده و از لحاظ قانونی آن را پیگیری می کند، سئوالی داشتید، بنده در خدمت شما و دیگر هموطنان هستم. تمامی این افشاگری‌ها با اسم حقیقی بنده است تا حق شکایت به فرد افشا شده داده شود و هموطنان هم بتوانند سئوالات‌شان را از خودم بپرسند.