Skip to main content

امثال لوائی و دیگر تجزیه

امثال لوائی و دیگر تجزیه
بهمن موحدی(بامدادان)

امثال لوائی و دیگر تجزیه طلبان و پان ترکها، از شعار "مرگ برفارس" و "خلیج عربی" دفاع می کنند ، و در عین حال نیز خود را مخالف نژاد پرستی و برتری طلبی قومی و نژادی می دانند!!!! واقعاً که چندش آور است! این جماعتِ تجزیه طلب به ظاهر آذربایجانی تناقضات عجیبی دارند.
مقصر اصلی رشد تفکرات تجزیه طلبانه و پان ترکیستی در ایران، رژیم ضدخلقی و فاشیستی جمهوری اسلامی است که با اقدامات احمقانه و ضدمیهنی خود باعث رشد تفکرات تجزیه طلبانه شده است. رژیم ضدبشری و ضدایرانی جمهوری اسلامی، کاملاً هدفمند کوچکترین برخوردی با تجزیه طلبان آذربایجانی و پان ترکها نمی کند و اهداف پلیدی را دنبال می کند. اصولاً هویت ایرانی برای رژیم جمهوری اسلامی نه تنها اهمیت ندارد بلکه با آن بطور مستقیم سر ستیز و جنگ دارد، و وقاحت و بی شرمی را بدانجا رسانده اند که از تریبونهای رسمی حکومتی علناً دفاع از ایرانیت را حرام می دانند. اما در -

آن روی سکه این آخوندهای پلید و ضدایرانی، حاضرند تمام هم وغم و انرژی و پتانسیل و منافع ملی ایران را با دل وجان فدای دنیای شیعه و فرقه گرایی شیعی و بنیاد گرایی اسلامی و صدور ارتجاع و تروریسم و اهداف پان اسلامیستی کنند، واین در رژیم جمهوری اسلامی یک اصل است. واین است که مبارزین و میهن پرستان و فعالین کارگری و دانشجویی و صنفی باید در زندانهای رژیم باشند ولی این اراذلِ تجزیه طلبِ به ظاهر آذربایجانی و پان ترکها که مزدور دولت ترکیه و جمهوری باکو هستند تا مجلس وحوش رژیم ( ملاخونه - طویله) هم نفوذ کنند. این احتمال وجود دارد که رژیم ضدبشری و ضدایرانی جمهوری اسلامی به عمد آزادی عمل به پان ترکها و تجزیه طلبان آذربایجانی (که در بین مردم منفور هستند) می دهد و در آب نمک آنها را قرار می دهد تا در روز مبادا و اعتراضهای ملی و براندازانۀ خلق قهرمان ایران، به بهانۀ سرکوب تجزیه طلبان آذربایجانی و پان ترکها، اقدام به قلع و قمع و سرکوب خونینِ خلق ایران دست بزنند، به عبارت ساده تر، به بهانۀ سرکوب این منفورین ( تجزیه طلبان آذربایجانی و پان ترکها) خلق معترض ایران و نیروهای انقلابی را سرکوب کنند.