Skip to main content

جناب کرمی، شما به قول خودتان

جناب کرمی، شما به قول خودتان
Anonymous

جناب کرمی، شما به قول خودتان به هیچ کدام از سوالات بنده جواب ندادید که هیچ، بیشتر به تطهیر تروریستهای کرد پرداختید.
((نفرمودید کردستان بزرگ یعنی چه! آیا این طرح تجزیه خاک چند کشور من جمله ایران است یا خیر؟))
ببینید هیچ کجای دنیا تروریست جماعت را نوازش نمی کنند. حالا ترکیه و ایران هم این کار را نخواهند کرد.
درباره حقوق مدنی کردها یک مقایسه کوتاهی داشته باشید با وضعیت کردها در ایران و ترکیه ! ببینید آیا واقعا ترکیه این حقوق را نادیده گرفته است یا اغراقی بیش نیست.
فکر می کنید اگر دمیرتاش ایران بود با آن اعمال خائنانه اش چه سرنوشتی داشت ؟ وقتی دو دولت بر سر مسائلی منطقه ای به مشکل بر می خورند، رئیس یکی از احزاب قانونی این کشور، در اقدامی خائنانه به کشور رقیب سفر کرده و سیاستهای دولت و کشور متبوعش را نادرست می خواند. آنوقت شما انتظار دارید که مدال قهرمان ملی بیندازند گردنش که آفرین ...

که آفرین خوب برای روسیه و پوتین خوش رقصی کردی !
در بحث ترور منظور من بیشتر به اعمال تروریستی احزاب کردی در داخل مرزهای ایران بود. کسانی که مرزهای کشور را ناامن کرده اند و هر از چند گاهی سربازان کشور را هدف گلوله های کین آلود خود می کنند! همین اواخر در هنگ مرزی ماکو چند سرباز و یک کادر را هدف قرارد اده بودند! این اعمال ترور نیست، پس چیست؟!
آقای خامنه ای مگر بیکار است ؟! که هر روز درباره هر جلسه ای که در خارج از کشور برپا می شود، بیانیه دهد؟! مطمئن باشید اگر نیازی به تذکر و اخطار باشد ، دستگاه دیپلماسی کشور پیش از شما اقدام خواهد کرد
در مورد بند آخر یعنی ( 5 ) این حرفهای شما مصداق ایراد اتهام است. بدون دلیل و سند و مدرک ، افراد را مورد اتهام قرار می دهید که چه ؟! مطمئنم کسانی که نام بردید حتما دفاعیه ای برای خودش دارند!
در نهایت :
سوالات بنده را بی پاسخ نگذارید . منتظر پاسختان درباره این سوالات هستم. و این سوالات ربطی هم به ترکیه و ایران و.. ندارد . اطلاعات عمومی است .
کردستان بزرگ یعنی چه ؟ و آیا این طرح موجب تجزیه چند کشور خواهد شد یا نه ؟!
حرکت دموکراتیک یعنی چه؟ به کدام جنبش ها و حرکتها دموکراتیک می گویند؟
آیا هدف قرار دادن سربازان کشور خیانت است ؟ یا حرکتی دموکراتیک؟
ممنون