Skip to main content

این کامنت نیز که خطاب به بهمن

این کامنت نیز که خطاب به بهمن
Anonymous

این کامنت نیز که خطاب به بهمن موحدی فرستاده بودم از طرف عیران‌گلوبال خورده شد! لطفاً تک به تک کلمات بهمن موحدی را در فحش‌نامه‌هایش بخوانید و کامنت‌های مرا با وی مقایسه نمایید آن وجدان نداشته‌تان را قاضی نمایید ببینید کامنت چه کسی باید از طرف سایت خورده می‌شد!!!؟ عیران‌گلوبال به امثال «بهمن موحدی» و «تبریزی قلابی» مجوز ویژه‌ی فحاشی و پرخاشگری صادر نموده و به دلیل جانبداری‌اش از چنین کسانی نظرات مخالفانش را معدوم می‌نماید. دقیقاً مثل داوری که کاملاً یک‌طرفه قضاوت می‌نماید. افتضاحی که عیران‌گلوبال در اعطای امتیاز ویژه‌ی فحاشی و پرخاشگری به همفکرانش به بار آورده است دیگر کاملاً عیان شده است. کیانوش توکلی دیگر کاملاً در خدمت استبداد و خفقان قرار گرفته است. به طور خیلی ساده دهان یک طرف را برای هر نوع فحاشی و پرخاشگری باز می‌گذارد و دهان طرف دیگر را می‌بندد این است رویه‌ی دموکراتیک عیران‌گلوبال!

در نظرات بهمن موحدی ادبیات چاله‌میدانی مانند "اشرار، اراذل، اوباش" و مزخرفاتی از این قبیل مثل نقل و نبات به کار برده می‌شوند اما عیران‌گلوبال با تشکر از وی، دستش را برای هرگونه فحاشی باز گذاشته است اما در مقابل کامنت‌های فعالان حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی کاملاً موضعگیری خصمانه دارد.

این کامنت خطاب به بهمن موحدی ارسال شده بود. نظرات دیگر این کاربر فحاش و پرخاشگر به جای خود، فقط آخرین نظر وی را در همین صفحه بخوانید و این کامنت را نیز کلمه به کلمه با آن مقایسه نمایید ببینید دشمنی با آزربایجان جنوبی چقدر چشمانتان را کور نموده است. شخصی که پشت تأیید کامنت‌ها قرار دارد یک آدم به شدت مغرض می‌باشد که با نامهای قلابی دیگر نظراتش را بر علیه من می‌نویسد و کامنت‌های مرا نیز به سادگی و خوشمزگی می‌خورد!

"بهمن موحدي!

دوباره طبق روال مسبوق زدي به صحراي کربلا و ياد شعارهاي توخالي «مي‌زنيم مي‌کشيم» اشرار کمونيست پيش و پس از عنقلاب عسلامي عيران افتادي!!!؟

عجبا!!! اشرار کمونيست، متحدان ديروز رژيم جنايتکار جمهوري عسلامي امروز براي ما تياتر آزادي‌خواهي بازي مي‌کنند. در ذره‌ ذره‌ي ظلمي که در 40 سال گذشته بر مردم عيران رفته است اشرار کمونيست به دليل مشارکت در پايه‌گذاري رژيم ضد بشري جمهوري عسلامي شريک بوده‌اند.

ما فعالان حرکت ملي تورک آزربايجان جنوبي، ماهيت ضد بشري اشرار کمونيست‌ را بهتر از هر کسي مي‌شناسيم و ميدانيم برد شعارهايتان فراتر از شکم شريفتان نمي‌رود. ملت تورک آزربايجان جنوبي، زخم خورده از سلطه‌ي بيرحمانه‌ي فاشيسم ف-ا-ر-س در 100 سال اخير منتظر جرقه‌اي است تا فوران آتشفشان آزربايجان جنوبي در روز «رستاخيز» فاشيست‌هاي ف-ا-ر-س و عيران عاريايي عزيزشان را به زباله‌داني تاريخ پرت نمايد.

اشرار کمونيست گرچه امروزه به مرده‌ي سياسي تبديل شده‌اند اما از نظر شعور سياسي جزو عقب‌افتاده‌ترين مردم عيران بوده‌ و هستند که با بت درست نمودن از «کارگر» و تقسيم جهان به «کارگر و سرمايه‌دار»، به خيال خامشان مي‌خواستند با کوبيدن بر طبل شعارهاي توخالي ضد امپرياليستي و ضد سرمايه‌داري، با سوار شدن بر موج احساسات کارگران و زحمتکشان، با راه‌اندازي «نبرد طبقاني» فاشيسم سرخ کمونيسم شوروي را در عيران پياده‌سازي نمايند اما به دليل عقب‌ماندگي فکري مريد ملاي مطلقه‌ي وقيح شده و با خوردن فريب رژيم جمهوري عسلامي، با تحمل شکستي مفتضحانه به مردگان سياسي تبديل شدند اما نوستالژي اين شکست مفتضحانه هنوز هم دست از سرشان برنداشته و دوباره مثل بختک مي‌خواهند بر سر مردم عيران نازل شده و جامعه‌ي عيران را به کام هيولاي استبدادي ديگر از نوع سازمان جنايتکار مجاهدين خلق رهنمون سازند.

براي من سؤال است که اشرار کمونيست که کشته مرده‌ي شعار دادن هستند چرا بايد شعار «مرگ بر عيران» اينقدر پريشانشان نمايد!!!؟

کمونيسم بزرگترين تراژدي قرن بيستم بود که لکه‌ي ننگ مشارکت و همکاري قربانيان اين ايدئولوژي فاشيستي در پايه‌گذاري و تثبيت هيولاي استبداد ملاي مطلقه‌ي وقيح در عيران، براي هميشه در پيشاني اشرار کمونيست باقي خواهد ماند."