Skip to main content

تا دیروز التماس می کردند که

تا دیروز التماس می کردند که
Anonymous

تا دیروز التماس می کردند که ما را ترک بنامید ما آذری نیستیم. حالا که بنا به مواد محرمانه برجام هم نام ترک رسمیت یافت هم فراکسیون قومی در مجلس تشکیل شد باز بهانه می گیرند.
تکلیف ترک و فارس و کرد و افغان و عرب در منطقه عقب مانده خاورمیانه در زد و بندهای سیاسی بین روس و غرب تعیین می شود. همانطور که فرقه پیشه وروی در زد و بند بین روس و غرب از بین رفت و شورویها از آذربایجان بیرون رفتند و همه آن خاله بازی شیرین سیاسی شما چند روز بیشتر دوام نیاورد و پیشه وری به شمال ارس فرار کرد و بعد هم همان رفقای آذربایجان به قول شما شمالی اش به دستور ارباب روسشان او را از بین بردند. طبق همین زد و بندها خصوصا در مورد اخیر برجام است که در ایران آذریها یک شبه ترک میشوند ، افغانها عزیز میشوند و حتی طرح لغو اعدام حداقل برای قاچاقچیها مطرح میشود. منطقه بلا خیز خاورمیانه عرصه جنگ نیابتی روس و غرب است. ترک و کرد و

فارس و عرب نیز مهره های این جنگ نیابتی هستند. در طالع آذربایجان نیز چیزی به اسم استقلال توسط اربابان دنیا نوشته نشده شما بنا به سیاست کلان غرب محکوم هستید زیر هژمونی فرهنگ ایرانی باشید. غرب علی رغم دشمنیها با ایران می داند نباید دوباره عنصر ترک در ایران غالب شود البته دست شما را تا حدی باز می گذارند ( ماجراای حاشیه تیم تراکتور مثلا یا همین فراکسیون جدید التاسیس) تا چماقی بر سر ایران داشته باشند. حتی ترکیه ی متحد غرب را دارند ضعیف می کنند و گوشمالی می دهند تا موجودیت کردستان بزرگ یا نیمه بزرگ را بپذیرد. بویزه اینکه ترکیه با فروپاشی شوروی برای غرب اهمیت خود را از دست داده است. همانطور که ایران را یکپارچه اما ضعیف و گرفتار دعواهای قومی وقببیلهای می خواهد مثل عراق که اجازه جدایی به کردها نمی دهد.
بله عزیزان ما ضعیفه هایی هستیک که اختیارمان دست دیگری است
سریال وست وردلد را ببینید تا وضع امروز منطقه را بهتر درک کنید.