Skip to main content

تبریزی قلابی که کارش به جای

تبریزی قلابی که کارش به جای
Anonymous

تبریزی قلابی که کارش به جای سفت و سخت کشید شروع نمود به تکه و پاره کردن مظلوم‌نمایی! به خودش وقیحانه اجازه می‌دهد دهها هزار فعال حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی را «انگل سیاسی» خطاب نماید اما به آنان می‌گوید مرا «ولگرد سیاسی» خطاب نکنید.

هرچند که اعمال انسانها را خیلی سخت می‌توان از شخصیت‌شان جدا نمود اما در خصوص منتسبان به «کمونیثم» بهیچوجه منظور این نیست که آنان به لحاظ فردی انسان‌های بدی بوده و هستند بلکه صحبت نه بر سر «فردیت قربانیان این ایدئولوژی فاشیستی» بلکه در خصوص ویرانگر بودن این ایدئولوژی از نظر تأثیر کلان سیاسی آن بر زندگی بشر می‌باشد. خیلی‌ها به دلیل دگماتیسم فکری عمل انجام شونده‌شان را درست می‌دانند اما برآیند عملشان برای بشریت فاجعه به بار می‌آورد که در تراژدی به وقوع پیوسته توسط «اشرار کمونیثط» هم دقیقاً همینگونه بوده و هست.

به رغم شعارهای فریبنده‌ی کمونیثم، جامعه‌ی بی‌طبقه‌ی ضد سرمایه‌داری کمونیثط‌ها در عمل محملی برای دزدی، فساد اقتصادی و جنایت بر علیه بشریت بوده است. مشابه جنایت هولناکی که اکنون در حلب سوریه می‌بینیم را قبلاً کمونیثط‌ها هزاران بار انجام داده‌اند.

شخصاً نه راستگرا هستم نه چپ‌گرا بلکه فردی میانه‌رو هستم که خواستار برقراری عدالت در خصوص حقوق اتنیک و سایر مسائل در چارچوبی اصولی و طبق موازین دموکراتیک و حقوق بشری می‌باشم اما به شدت با ایدئولوژی‌ ضد بشری کمونیثم که با بت درست نمودن از کارگر و قایم شدن پشت شعارهای توخالی فریبنده‌ی ضد سرمایه‌داری، با راه‌اندازی نبرد طبقاتی جهان را در معرض نابودی قرار داده بود مخالفم.