Skip to main content

عیران‌گلوبال این کامنت مرا هم

عیران‌گلوبال این کامنت مرا هم
Anonymous

عیران‌گلوبال این کامنت مرا هم خورد!!!؟ سایت با این رویه که کامنت‌ها را کاملاً به طور یکطرفه و سفارشی و با پارتی‌بازی انتشار می‌دهد بهتر نیست در خود را تخته نماید!!!؟ بهتر نیست که این سایت طرفدار خفقان یا کلاً کامنت‌ها را منتشر ننماید و یا اگر منتشر می‌نماید برای همفکران خودش مهمانی و پلوخوری برپا ننماید!!!؟ سایت دقیقاً مثل یک داور فوتبال شده است که به دلیل قضاوت کاملاً یکجانبه وقتی توپ به سمت دروازه‌ی طرف مقابل می‌آید سوت خودش را زده و بازی را متوقف می‌نماید.

***

تبريزي قلابي که کارش به جاي سفت و سخت کشيد شروع نمود به تکه و پاره کردن مظلوم‌نمايي! به خودش وقيحانه اجازه مي‌دهد دهها هزار فعال حرکت ملي تورک آزربايجان جنوبي را «انگل سياسي» خطاب نمايد اما به آنان مي‌گويد مرا «ولگرد سياسي» خطاب نکنيد.


هرچند که اعمال انسانها را خيلي سخت مي‌توان از شخصيت‌شان جدا نمود اما در خصوص منتسبان به «کمونيثم» بهيچوجه منظور اين نيست که آنان به لحاظ فردي انسان‌هاي بدي بوده و هستند بلکه صحبت نه بر سر «فرديت قربانيان اين ايدئولوژي فاشيستي» بلکه در خصوص ويرانگر بودن اين ايدئولوژي از نظر تأثير کلان سياسي آن بر زندگي بشر مي‌باشد. خيلي‌ها به دليل دگماتيسم فکري عمل انجام شونده‌شان را درست مي‌دانند اما برآيند عملشان براي بشريت فاجعه به بار مي‌آورد که در تراژدي به وقوع پيوسته توسط «اشرار کمونيثط» هم دقيقاً همينگونه بوده و هست.

به رغم شعارهاي فريبنده‌ي کمونيثم، جامعه‌ي بي‌طبقه‌ي ضد سرمايه‌داري کمونيثط‌ها در عمل محملي براي دزدي، فساد اقتصادي و جنايت بر عليه بشريت بوده است. مشابه جنايت هولناکي که اکنون در حلب سوريه مي‌بينيم را قبلاً کمونيثط‌ها هزاران بار انجام داده‌اند.

شخصاً نه راستگرا هستم نه چپ‌گرا بلکه فردي ميانه‌رو هستم که خواستار برقراري عدالت در خصوص حقوق اتنيک و ساير مسائل در چارچوبي اصولي و طبق موازين دموکراتيک و حقوق بشري مي‌باشم اما به شدت با ايدئولوژي‌ ضد بشري کمونيثم که با بت درست نمودن از کارگر و قايم شدن پشت شعارهاي توخالي فريبنده‌ي ضد سرمايه‌داري، با راه‌اندازي نبرد طبقاتي جهان را در معرض نابودي قرار داده بود مخالفم.