Skip to main content

جناب آقای "پیروز" گرامی،

جناب آقای "پیروز" گرامی،
امرالله ابراهیمی

جناب آقای "پیروز" گرامی، جریان پرونده فردی که نه من و نه گروه ما ( آذرخش) در افشاء او نقش داشته و نه ربطی به این لینک و دستگیری کریم حقی دارد و شما با هر نیتی، در زیر این لینک آن را بروز کردید و نه از پیگیری کننده آن که در قاره دیگری آنرا دنبال می کند، بلکه از بنده می پرسید، چنین است. "رادیونه زمانه" که یک رسانه دولتی است و به دولت هلند تعلق دارد، در روز چهار شنبه 19 مهر 1391 ( دهم اکتبر 2012) اعلام کرد " پری فائقی، خواهر فرشته فائقی، معلم کردی که سال ۶۱ در سن ۲۸ سالگی در زندان سنندج اعدام شد، می‌گوید: فرشته در زندان لباس می‌بافت و اصرار داشت که آن‌ها را نشوییم. پس از مدت‌ها متوجه شدیم لای درز آستین لباس‌ها نامه می‌فرستد. در یکی از نامه‌هایش نوشته بود اگر گیتی شیرزاد را در تلویزیون دیدید من اعدام خواهم شد. پس از مدتی آن زن در تلوزیون آمده و فرشته و نامزدش، صارم، اعدام شدند. بعدها جسدش را

کشاورزی در حالی که نیمی از تنش در خاک فرورفته بود وسط بیابان پیدا کرد، وقتی جسد را برای دفن از خاک درآوردند، پاهایش با میخ سوراخ شده بود."
لینک را هم در اینجا درج می کنم تا بهانه‌ای نداشته باشید. https://www.radiozamaneh.com/49602
یکی از اعضای تشکلی در کشور کانادا که خود شاهد اعمال این خانم در شکنجه‌گاه‌های جمهوری اسلامی بوده و می دانست که این خانم از ایران به فرانسه و از آنجا به کانادا رفته و در محافلی به اطلاعات و پرونده مخالفان نظام جهل و جنایت حاکم بر ایران دسترسی دارد، اقدام قانونی کرد. شما هم اگر قصد و نیت دیگری ندارید، می توانید علیه فردی که با نام حقیقی خود این پرونده را از لحاظ قانونی دنبال می کند، شکایت کنید. بی‌تردید پلیس آن کشور شکایت شما را هم بعنوان دخیل در این پرونده مورد بررسی قرار می دهد. پایدار باشید.