Skip to main content

غلط نویسیِ اشرارِ تجزیه طلب

غلط نویسیِ اشرارِ تجزیه طلب
بهمن موحدی(بامدادان)

غلط نویسیِ اشرارِ تجزیه طلب به ظاهر آذربایجانی و پانترک های پلید ، دستورالعمل جریان فاشیستی گرگهای خاکستری ترکیه است ، آنها در ترکیه، این روش بچه گانه ومبتذل و چندش آور را علیه مخالفان خود مخصوصاً سازمانها و رزمندگان کُرد به کار می گیرند تا به خیال خام خود مخالفانشان را تحقیر و مسخره کنند. اگر دقت کرده باشید تمامی تجزیه طلبانِ پانترک در این سایت ایرانی فارسی زبان، این روش مبتذل وبچه گانۀ غلط نویسی را به عمد پیش می برند وبا غروری کاذب ولجاجتی عجیب بر این عادت زشت خود تاکید واصرار نیز می ورزند.
دشمنی و ضدیت هیستریکِ پانترکی به نام "آلتین" با کمونیستها و مجاهدین نیز کاملاً طبیعی است، به این علت که آدمخوارهای گرگهای خاکستری ترکیه، دشمن خونیِ کمونیستها و سوسیالیستها و چپ گرایانِ ترکیه هستند که حتی برخی از افکار شبه چپ گرایانۀ "آتا ترک" را نیز قبول ندارند. در حد فاصل سالهای 1971 تا 1989 -

(کودتاهای 12 مارس 1971 و 12 سپتامبر 1980) آدمخوارهای گرگهای خاکستری همواره متحد و حامی کودتاچیان و دولتهای فاشیستیِ حاکم بر ترکیه در سرکوب چپها و تشکل های کارگری و کُردها بوده اند. در این سالهای سیاه وخونین در ترکیه بسیاری از رفقای کمونیستِ ترک، بدست فاشیستهای گرگهای خاکستری به خاک افتادند و در خون خود غلطیدند. رفقای کمونیست ترکیه از جمله «"دنیز گزمیش"» و «"یوسف اصلان"» و «"حسن اینان"» از مخالفین سرسخت جریان فاشیستی گرگهای خاکستری بودند.
پس کاملاً مشخص می شود که دشمنی و ضدیت هیستریکِ اراذل و اوباشِ تجزیه طلب به ظاهر آذربایجانی و پان ترکهای پلید با کمونیستها و مجاهدین از کجا آب می خورد . این درحالی است که اکثریت کمونیستها و چپ گرایان ایرانی با اعطاء حق خودگردانی و حق تحصیل به زبان مادری به هموطنان شریف آذربایجانی کا ملاً موافقت دارند و حتی دربین کمونیستهای ایرانی ، معدود افرادی وجود دارند که با تجزیۀ آذربایجان از ایران نیز موافقت دارند( البته بسیار معدود هستند) حال با همۀ این اوصاف اراذل و اوباش تجزیه طلب به ظاهر آذربایجانی و پان ترکهای پلید به پیروی از فاشیستهای گرگهای خاکستری در ترکیه، به خون کمونیستها و سوسیالیستها و چپ گرایان ایرانی تشنه هستند.