Skip to main content

با سلام ... یک سال پیش نوشتم

با سلام ... یک سال پیش نوشتم
Anonymous

با سلام ... یک سال پیش نوشتم جزئ اولینها بودن خرج دارد ! بلی آقای توکلی عزیز در سر زمین متوهمان و جاهلان تابو شکنی جرم و نو آوری گناه نا بخشیدنیست . شما آماده ی پذیرش بسیار ناروایی ها باشید ،شما هدف مافیای بین المللی تشنج آفرینان قرار دارید ، شما بر خلاف جنگ افروزان و افراطیون از صلح از دمکراسی حرف می زنی این عمل شما بنفع مافیای سلاح و آدمکشان نیست ، به ازای آن توهین ها ، تهمت ها را باید بپذیری.

مافیای بین المللی ارتدوکس پرچم پانفارسیزم را تا منبر آخوند توانسته آویزان بکند . چنان از قوم آریا حرف می زند که حتما مقابلش باید ترک و عرب نجس قرار گیرد . معنی این یعنی جنگ داخلی ، معنی این یعنی سوریه بعدی در منطقه.
حال برادر شما در مقابل این پروژه می خواهی ایرانی داشته باشید که در آن صحبت از حقوق بشر ، صحبت از ملل موجود در ایران با زبانهای مختلف و ادیان دیگر غیر از شیعه باشد ، آقای توکلی عزیز این خواسته ی شما بوی خون می دهد. یعنی ایرانگلوبال شما بازار آنها را خراب می کند ، پس آماده ی بهتانهای جدید باشید.
حال قضاوت را به عهده ی آینده می گذاریم . آیا ایرانیها استعداد تشخیص این تبلیغ تصنوعی و رواج پانفارسیسم وارداتی را که اصل نبوده را خواهند داد ؟؟؟؟؟؟
حق با اولین ها یعنی با آقای توکلی و سایت ایرانگلوبال هست. یا !!!!!!