Skip to main content

با سلام دوباره

با سلام دوباره
Anonymous

با سلام دوباره.
حقیقت امر این هست هیچ سایت سراسری به اندازی ایران گلوبال در نشر افکار و نظر های متفاوت و در عین حال متقابل عمل نکرده و حتی نتوانسته اند عمل بکنند. یعنی در اصل در ترویج دمکراسی همه و همه کم آورده اند.
با آن وجود همه ی آنها مدعی یگانه نشریات دمکراتیک دنیا هستند. چرائی این مسئله کجاست ؟ کدام ایرانی می تواند این معما را حل بکند ؟

جالب اینکه تمام اعتراض کنندگان به این سایت یعنی به ایران گلوبال همان چیزها را تکرار می کنند که سالها جمهوری اسلامی تبلیغ می کند ، یعنی مطرح کردن مشکلات اتنیکی در ایران به وحدت ما ضرر می زند !! البته باید گفت اکثر این مدعیان پانها هستند . هیچ عیبی ندارد یک مقدار پان یعنی به اندازی پاتریاتیسموس قابل قبول هست. هر ملتی بلکه به آن نیاز دارد !
اما بتازگی یک نوع پانفارسیسم وارد میدان شده است که حتی کاسه ی داغتر از آش هم هست، با کمی دقت وارداتی بودن آن و غیر ارژنال بودن آن حتی مصنوعی بودن آن کاملا معلوم هست. از اعلائم بارز آن مخالفت شدید این گروه از فضای باز ایران گلوبال هست ! در عین حال سعی بهم زدن میان اتنیکها در ایران دومین صفت بارز این گروه می باشد. و تلاش نشان دادن فارسها که گویا تافته ی جدا بافته ای هستند و در برابر این ملت پاک ملل نجس مثل عرب ها و ترک ها قرار گرفته اند که عامل تمامی بدبختی ها از آنهاست. من حدث می زنم این ها از طرف مافیای بینالمللی ماموریت دارند تا فتنه ای بپا کنند. آرزو می کنم ملتهای ایران سرفرازانه از این امتحانها قبول بشوند، و با حقوق برابر در منطقه طرح نو بپا کنند.