Skip to main content

آقای لوائی عزیز سلام

آقای لوائی عزیز سلام
Anonymous

آقای لوائی عزیز سلام .
نوشته ی شما صد در صد درست هست ، اما سیاسی نیست کاملا احساسی و عاطفیست.
اگر غیر از این هست لطفا راه حل سیاسی نشان بدهید !

شما توازن قوای سازنده در منطقه را ندارید و این مهم را نیز نمی بینید.
اگر شما در خاج از ایران دو تا آذربایجانی هم نظر را برای یک کار بسیار کوچک به همکاری مشترک قانع کردید، من در برابرتان زانو می زنم.
آنهای که دم از استقلال و یا دم از فدرال می زنند هر یکی انان به آذربایجان رویائی خود مبارزه می کنند، نه به یک آذربایجان حقیقی ، و حقوقی ، در روی کره ی زمین ،اگر غیر از این هست برایم نشان بدهید.
آقائی لوائی یادتان هست شیش سال پیش در سوریه ی امروزی خیلی گروه های عدالتخواه ، طرفداران اخلاق اجتماعی مثل قارچ از زمین روئیدند . حال همانها سر بچه ی یکدیگر را می برند، همان ها به غیر اخلاقی ترین اعمال دست می زنند،
آخر چرا ؟؟؟ علاوه بر آن
هر آذربایجانی حق دارد به اندازه ی خود به آذربایجان فکر بکند، شما به اندازه ی خود ، من به اندازه ی خودم ، آنهائی که در فراکسیون هستند و آنهائی که با اعتصاب غذا جان خود را به صلح به همزیستی مسالمت آمیز و بخاطر آذربایجان فدا می کنند به اندازه ی خود.
ملت ما را خودی غیر خودی کردن و حذف کردن خطاست !
منطقه ی باروتی ما به همکاری مشترک و بخاطر منافعه ی عمومی و منطقه ای به صبر و حوصله نیاز دارد . شما کار خودتان را خوب آنجام می دهید بنویسید تشریح کنید ، لطفا عجله نکنید ،آفرین بر شما به نکته های اساسی جامعه ی ما بر خورد می کنید. ما و همه ی ملل باید از صلح دفاع کنیم . اگر کشتی غرق شود نه تو مانی و نه من ، با کمال احترام بخدمت آقای لوائی.