Skip to main content

دوست گرامی، کیانوش توکلی،

دوست گرامی، کیانوش توکلی،
تبریزی

دوست گرامی، کیانوش توکلی، بدبختانه شما آزادی را با هرج و مرج یکی می دانید و پیامد این پندار این است که هرزنامه نویسان در تارنمای ایران گلوبال تاخت و تاز می کنند و ایران گلوبال در میان تارنماهای سیاسی روز به روز بی ارزش تر می شود! گذشته از گویا نیوز بسیاری از تارنماهائی که زمانی به ایران گلوبال لینک داده بودند هم اکنون لینک ایران گلوبال را پاک کرده اند! دوست گرامی، کیانوش توکلی، شما به تارنماهای سیاسی ضد رژیم که با زبان فارسی کار می کنند نگاه کنید، تارنماهائی مانند هرانا، پژواک ایران، اخبار روز و ..... آنچه که همگان در این تارنماها می بینند نوشته هائی هستند که در پیوند با دردها و رنج ها و تیره روزی هائی هستند که ایرانیان در دوزخی بی همتا در جهان به نام ایران آخوندی دچارشان هستند، مانند اعدام، شکنجه، زندان، سرکوب، خفقان، انتخابات فرمایشی و نمایشی، تورم تازنده، گرانی های .....

..... جهشی، بیکاری، بی پولی، کمبود کالا، کمبود دارو، بازار سیاه، دزدی ها و تاراج های گردانندگان رژیم ولایت فقیه با ارقامی نجومی و باور نکردنی، به زنجیر کشیده شدن زنان ایرانی با حجاب سیاهی و تباهی و ..... از سوی دیگر اگر کسی تارنمای ایران گلوبال را باز کند آنچه که خواهد دید چیست؟ آنچه که در تارنمای ایران گلوبال همگان می بینند هرزنامه و چرندنامه هائی هستند که شما با برابر دانستن آزادی بیان با هرزنامه نویسی، به نویسندگان آنها میدان تاخت و تاز داده اید! هرزنامه ها و چرندنامه هائی مانند کورش نامه، سومرنامه، تقویم میترائی، خلیج عربی، سرزمین اهورائی، زبان مادری، زبان پدری، زبان عمه ای، زبان خاله ای و ..... دوست گرامی، کیانوش توکلی، هنگامی که تارنماهائی که به ایران گلوبال لینک داده اند می بینند که این هرزنامه ها با دردها و رنج ها و تیره روزی های ایرانیان دردمند و درمانده و ستمدیده و گرسنه از بنیاد بیگانه هستند لینک ایران گلوبال را از تارنمایشان پاک می کنند و خود را آسوده می کنند و نمی توان چنین کسانی را سرزنش کرد! دوست گرامی، کیانوش توکلی، نوشته های هرزنامه نویسان به کنار، به یادداشت ها (کامنت ها) نگاه کنید، آیا کار چند هرزنامه نویس بیکار و بیمار که کامپیوتر مفت به دستشان افتاده است و بارانی از هرزنامه را به ایران گلوبال می بارانند برابر با آزادی گفتار و نوشتار است؟ آن هم چگونه؟ آن هم این گونه که این هرزنامه نویسان یک تنه با ده ها نام و ده ها آی پی هرزنامه نویسی کرده و بارانی از هرزنامه ها را به ایران گلوبال می بارانند تا وانمود کنند که بیشماران این نوشته ها را نوشته اند نه یکی دو تن هرزنامه نویس بیکار و بیمار و مفت خور! دوست گرامی، کیانوش توکلی، هنگامی که گرداننده یک سایت یا وبلاگ پس از باز کردن ایران گلوبال زشت ترین و چندش آورترین هیتلرنامه ها را می بیند آیا باید به ایران گلوبال لینک هم بدهد؟ کسی که هیتلرنامه ای نوشته و در آن هیتلرنامه می گوید: ( ..... ما باید دنبال یک آخوند بگردیم تا فتوی دهد و ازدواج ترک های آذربایجان با فارس ها و کردها را حرام اعلام کند! ..... ) آیا کارش با آنچه که شما آن را (مباحث اتنیکی) می نامید برابر است؟

http://www.iranglobal.info/node/55392

دوست گرامی، کیانوش توکلی، آیا دردها و رنج های ایرانیان کوچکترین پیوندی با این هرزنامه ها دارند؟ و آیا گرفتارهای ایرانیان با گفتن و نوشتن کورش نامه و سومرنامه و آریانامه و پان ترک نامه و پان فارس نامه و هیتلرنامه و پان نامه و چرندنامه های دیگری از این دست از میان خواهند رفت؟ آیا مردم ایران همه رنج ها و تیره روزی هایشان را باید رها کنند و بپردازند به این که کورش دوهزار و پانصد سال پیش سرفه کرد و یا فردوسی هزار سال پیش عطسه کرد؟ دوست گرامی، کیانوش توکلی، آیا شما می خواهید سایت ها و وبلاگ های دیگر پس از دیدن سخنان صد من یک غاز و بی سر و ته انگل های سیاسی ناسیونالیست که ایران گلوبال لبریز از آنهاست به ایران گلوبال لینک هم بدهند؟ چاره کار چیست و چه باید کرد؟ دوست گرامی، کیانوش توکلی، چاره آن است که همه ناسیونالیست هائی که در تارنمای ایران گلوبال نویسندگی می کنند حساب کاربریشان بسته شود و همه کامنت هائی که پان نامه نویسان آنها ر ا نوشته اند و جز هرزنامه نامی ندارند جارو شوند تا سخنان نویسندگان دلسوزی که به رنج های ایرانیان می پردازند مانند سوزنی که در انباری پر از کاه افتاده است گم نشوند وگرنه همچنان که همگان می بینند نویسندگان دلسوز بسیاری همچنان که پیش از این از ایران گلوبال گریخته اند پس از این نیز از تارنمای ایران گلوبال رم کرده و خواهند رفت و ارزش تارنمای ایران گلوبال در میان تارنماهای سیاسی روز به روز کمتر خواهد شد تا به صفر برسد!