Skip to main content

جناب لوایی،

جناب لوایی،
Anonymous

جناب لوایی،
مشکل شما با فراکسیون هست یا با کسانی که در مورد فراکسیون نظری دارند؟ پزشكيان رئيس فراكسيون تركها مى گويد كه سيستم فاسد است. این حقیقت است یا به قول شما چرندیات؟ آیا متوجه هستید که مواضع ضد فراکسیون شما با پان ایرانیستها و دشمنان قصم خورده ما ترکها فرقی ندارد؟ دانسته یا ندانسته به دیگران خدمت می کنید.

مرتضی مرادپور را حمایت کردن واجب اما مرتضی را وسیله کردن زشت است. شما که در خارج هستید چه کاری در حمایت از مرتضی کردید؟ شکایتی به سازمان ملل، سازمان عفو بین المل، دیدبان حقوق بشر، دادگاه جهانی، تحسن، تشکیل یا شرکت در تظاهرات و...؟

سالهاست ساکن آمریکا هستید و حتمأ انگلیسی را خوب میدانید. آیا مقاله ای یا شکایتی در مورد آذربایجان نوشته اید یا فقط به آنچه در ایران یاد گرفته اید بسنده هستید؟ اخیرأ سفری طولانی به ترکیه داشتید با عکسها یی که در شبکه های اجتماعی

گذاشتید. آیا دیداری به سازمانهای حقوق بشری داشته اید؟ کوبیدن این و آن ما را به جایی نمی رساند. باید آستین ها بالا به کشیم و کاری بکنیم. امیدوارم سئوالات بنده ناراحت کننده نبود. نگران این هستم که یک نفر در حال گم کردن اهداف حرکت ملی آذربایجان و پیوستن به نقادان خانه نشین در خدمت دشمنان این حرکت چراغ سبز روشن کرده است.