Skip to main content

در دوران دبستان بسیاری از

در دوران دبستان بسیاری از
Anonymous

در دوران دبستان بسیاری از دست معلم نابخرد چوپ خوردند چرا که قران این دروغ نامه مملو ا ز خرافه عرب را نمیتوانستند بخوانند . در س عربی برای ما نیز فاجعه و امروز اموزش ان یک ننگ ملی بشمار میرود . اما
با این حال باید گفت درد جای دیگر است . انجا است که گروهی بنام روشن فکر و سیاسی کار توان فکری و اراده مستقلی برای ایجاد تحولی نوین ندارند . از هزاران فرزندان شاهان قاجار هنوز شاخه برومندی که توان جمع اوری نیروو کسب قدرت را داشته باشد نشانی نیست . زبان / ستم ملی /تبعیض هست ولی امروز این مشکلات برای عده ای دست اویزی بیش نیست برای سرپوش گذاشتن بر خودخواهی ندام کاری عدم توافق و خود پرستی ووو.
بدون شک اگر امروز گردن فرازی از تبار جهانگیران گذشته این سرزمین کوس قدرت خواهی بزند و بساط شیطانی دین عرب را از

میان بردارد افقی جدید پدیدار خواهد شد که میتوان ازادی زبان و دین را عملی کرد . زبان را نمیتوان قدغن و یا توبیخ کرد بلکه استبداد قرنهای گذشته را . ما شاهد بودیم که اوردن شاهان قاجار به فرنگ و فرستادن دانشجو از سوی خیر خواهان به چه منظور صورت گرفته بود . ایا شاهان قاجار قدمی برای حقوق مردم برداشتند ؟ .قرنها فرصت را برای پیشرفت اقتصادی و علمی ما ازدست ما گرفتند و بجای ان اموزش خرافات دینی در مدارس دینی صورت گرفته که حاصل ان همین نظام اسلامی است واین خرافات را به زبان های مختلف ما باور داریم .