Skip to main content

پزشکیان می گوید سیستم فاسد

پزشکیان می گوید سیستم فاسد
Anonymous

پزشکیان می گوید سیستم فاسد است و خودش هم همکار همین سیستم است . از همین سیستم فاسد تغذیه می کند. لوایی می گوید کل سیستم اشغالگری فاسد است. من لوایی نیستم اما ما همه یک نفر هستیم. ما لوایی ها هستیم. پزشکیان از فساد مالی می گوید اما از فساد فرهنگی و قومی نمی گوید. مشکل ما اشغالگری است و پزشکیان برای یک دولت اشغالگر کار می کند.
کار لوایی دیدار با سازمانهای حقوق بششری نیست. کار او نویسندگی است. تو مغلطه می کنی. در نظر لوایی کل سیستم فاسد است و پزشکیان عضوی از آن سیستم. پزشکیان جرئت دارد از مرتضی مرادپور دفاع کند. آنوقت من به حرف شما ایمان خواهم داشت.
لوایی با اشخاص ناشناس که معلوم نیست دوست اند یا دشمن طرف صحبت نمی شود. شما با نام واقعی خود بنویسید مطمئن
باشید لوایی جواب می دهد. همۀ نوشته های لوایی در سایت ها شکایتنامۀ او هستند. شما بگویید بدانیم کدام مطلب او را به

انگلیسی ترجمه کرده اید؟ لوایی به مردم و برای مردم می نویسد. مردم را آگاه می کند. انگار تو توی باغ نیستی. کسانی در این حرکت هستند با نان و نام آزربایجان صاحب میلیاردها دلار از دولتها و سازمانها شده اند. در ترکیه و باکو و آمریکا خانه های آنچنانی دارند. یک ویدئوی حرکت ملی را به هزاران دلار می فروشند. مرادپورها از گرسنگی می میرند و آنها با تبلیغ آن بیزینس می کنند. این حق آنهاست که نامه بنویسند به این ور و آن ور. یک نویسنده که تمام داراییش قلمش است و شما آن را قصد دارید بشکنید همین که مطلبش را بنوسد شق القمر کرده است. ترکیه رفتن لوایی برای عزای مادرش بود. عکس های آنچنانی هم مال عشق او به ملت ترک است. لوایی مثل بعضی ها با هواپیما از این کشور به آن کشور هر روز سفر نمی کند. او چون آزاد است و حقوق بگیر هیچ نهادی نیست مثل بعضی ها. تو با اسم و نام واقعی بپرس از لوایی اگر جرئت داری. آنوقت جوابی خواهی شنید که سنگ روی سنگ بند نشود.