Skip to main content

از قدیم گفته اند .. سالی

از قدیم گفته اند .. سالی
Anonymous

از قدیم گفته اند .. سالی که نکوست از بهارش پیداست .بنابر این فریب پیام فریبکارانه نوروزی مریم رجوی را نخوریم . این سازمان تروریستی تا کنون برای نمونه یک کنگره بر گزار نکرده است . بیش از 38 سال است که تروریستی بنام رجوی رهبر این سازمان تروریستی است و تا کنون نه در جمعی حاضر شده و نه مصاحبه ای با رسانه ای ایرانی و یا بیگانه داشته است .درپلیدی نظام اخوندی شکی نیست ولی چگونه میتوان یکبار دیگر سازمانی را جایگزین نظام اخوندی کرد که هیچ مخالف و مخالفتی را بر نمیتابد ؟ فلسفه سیاسی این سازمان بر اساس قران و در ک ماتریالیتسی از ان جهنم دیگری برای مردم ایران خواهد بود . این سازمان اساسن نماینده هیچ گروه و جریانی در ایران نیست و مردم ایران این سازمان را برای جنگ با نظام و جای گزینی ارتجاعی دیگر انتخاب نکرده اند .شکست این سازمان با وجود همکاری

با دولت صدام و اکنون عربستان و غرب نشان از سرسپرده گی این سازمان و قدرت طلبی ان و وابستگی ان به قدرتهای ضد ایرانی دارد .
سازمان مجاهدین خطری بمراتب بدتر از خود نظام اخوندی است که نه باوری به رای و انتخابات و دمکراسی وهمکاری با دیگر سازمانها و اساسن پارلمان دارد . انچه در اشرف و لیبرتی و اکنون در تیرانا میگذرد نباید سرنوشت اتی مردم ایران شود .