Skip to main content

با تشکر از آقای احد قربانی

با تشکر از آقای احد قربانی
بهمن موحدی(بامدادان)

با تشکر از آقای احد قربانی دهناری بابت مقالۀ روشنگرانه و آگاهی بخش ایشان . آقای دهناری به نکات مهم و قابل توجه ای اشاره کرده اند ، مخصوصاً آنجا که نوشته اند : «" در جامعه ای مثل ایران که نیازهای مادی و معنوی مردم برآورده نمی شود، گستردگی غم و افسردگی قابل درک است، ولی علاوه بر این شادی ستیزی و عزاگستری روحانیون نقش بنیادی ایفا می کند."»
در واقع این آخوندهای پلیدِ حاکم، به شدت شادی ستیز و همینطور ضدایرانی هستند، آخوند شیعه مثل ویروس به جان ایران افتاده است، این آخوندهای پلید شیعه، دشمنی دیرینه با ایران و ایرانی دارند. رژیم ضدبشری آخوندی، ادامه دهندۀ راه سلسلۀ شیعه مذهب و ضدایرانیِ صفویانِ قزلباش هستند .
باری ، دست آورد رژیم جمهوری اسلامی برای مردم ایران تنها تخریب و نابودی منابع ملی، افزودن به ارتش بیکاران، سرکوب زنان، تخریب محیط زیست، سرکوب دانشجویان و به راه‌انداختن دستگاه تفتیش عقاید

در میان دانشجویان و... نیست.
اخیراً جمهوری جهل و جنایت اسلامی، یک دست آورد بزرگ برای ملت ایران به ارمغان آورده است، که آن هم زدن رکورد شادی ستیزی است. شاید این سؤال مطرح بشود که مردم ایران، فقر و گرانی، رکود و تورم و سایر دست آوردهای این رژیم در زمینه خانه خراب کردن اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران را با گوشت و پوست لمس کرده‌اند، زیرا روزانه و ساعت مره استخوانهای مردم در اثر این مشکلات خرد می‌شود، اما به قول معروف شادی ستیزی دیگر چه صیغه‌ای است، و این ترم از کجا آمده است؟ آیا این ترم من درآوردی نیست؟
ملت ایران از افسرده ترین و غمگین ترین ملل جهان هستند؛ حال سوال اینجاست که مردم ایران از مردم کشورهایی که به‌عنوان شادترین کشورهای جهان معرفی شده‌اند چه چیزی کم دارند؟ آیا دارای غنای فرهنگی نیستند؟ آیا منابع طبیعی و ثروتها ی آنها کمتر از سایر کشورها است؟ آیا تاریخ تمدن کهنی ندارند؟ آیا در عصر حاضر دارای فرهنگ غنی مبارزاتی نیستند؟ آیا مساحت و جمعیت ایران از اکثر این کشورها بیشتر نیست؟
پاسخ را در یک کلام می‌توان این‌طور خلاصه کرد که در این کشورها نظام قرون‌وسطایی جمهوری اسلامی حکومت نمی‌کند، اما سرنوشت مردم ایران به دست یک مشت آخوند شیعۀ ضدایرانی و بی‌ریشه و بی‌هویت و چپاولگر افتاده که همه چیز این مردم را نابود کرده‌اند، اما مردم کشورهایی که در صدر جدول شادترین ها هستند، از نعمت وجود ولی‌فقیه و مقام عظمای ولایت و خیل آخوندهای بی‌هویت، پاسدار و بسیجی محرومند!