Skip to main content

آقای کیانوش توکلی گرامی !

آقای کیانوش توکلی گرامی !
بهمن موحدی(بامدادان)

آقای کیانوش توکلی گرامی ! برای نابودی داعش میبایست ابوداعش را یعنی رژیم جنایتکار و پان اسلامیست جمهوری اسلامی را از صحنۀ تاریخ محو کرد. میبایست سر چشمه داعش ها را برای همیشه خشکانید و این مهم هرگز میسر نخواهد شد، الا اینکه آخوندهای حاکم بر ایران سرنگون شوند.
در این که داعش یک گروه خشن، ضد بشری و تروریستی است وباید نابود گردد برکسی هیچ شک و شبهه ای باقی نگذاشته است، لیکن سوال اساسی این است که داعش یا هر گروه و سازمان مذهبی و ارتجاعی که در منطقه ظهور میکنند، از کدامین ایدوئولوژی تغزیه و انگیزۀ تخریبی گرفته و میگیرند.
اینجاست که میگوییم، رژیم ضد بشری خمینی خون آشام، سرچشمه و منبع هر گروه داعشی بوده، است و تا مدامی که بر مصدرحکومت هستند، خواهند بود. داعش دست پرورده و فرزند خواندۀ همین رژیم مرتجع و ضد بشری جمهوری اسلامی است . آخوندیسم ظاهری عامه پسند برای خود بزک کرده است، غافل از اینکه

ایدئولوژی متعفن، عقب افتاده و زن ستیز آنها، دم خروس را از زیرعبای آخوند خامنه ای، در جنایات ضد انسانی مثل اسیدپاشی علیه زنان میهنمان ووو، برای جهانیان آشکار و هویدا کرد و اینبار رسواتر از همیشه به همه جهان ثابت کرد که ابوداعش و پدرخوانده داعش، خود رژیم آخوندهای حاکم بر ایران است.