Skip to main content

درود بر دوستان مبارز آرسام

درود بر دوستان مبارز آرسام
بهمن موحدی(بامدادان)

درود بر دوستان مبارز آرسام محمودی و کاوه جویا
همین جا البته ذکر این نکته ضروری است و باید آقای آرسام محمودی گرامی بدانند که رهبری انقلاب شکوهمند ضدسلطنتی خلق ایران در سال 57 توسط خمینی خون آشام و با کمک امدادهای غیبی! از دست روشنفکران مبارز ربوده شد و فاجعۀ جمهوری اسلامی به روشنفکران مبارز، هیچ ارتباطی پیدا نمی کند.
باری ، رژیم ضدبشری و پلید جمهوری اسلامی، در گفتار و کردار خود ضد ملی و ضد ایرانی است، برای مثال يكی از مهمترين تبليغات رژیم ضدملی جمهوری اسلامی ، گسترش امامزاده ها و شيوه های سوگواری (عزاداری) گوناگون برای پیشوایان شیعه در 1400 سال پيش و تلاش برای نابودی میهن دوستی ایرانیان بوده است. انديشه های ضد ايرانی و ضدملی تحت تاثیر تبليغات آخوندهای رژيم مانند مطهری ها با تاکید براينكه، ايرانيان بايد ايرانی بودن را فراموش و آداب نياكانی را به گذشته بسپارند، و برای رفتن به بهشت و

ادامۀ حوری بازی دست به دامان 15000 امامزاده ای بشوند كه رژيم برايشان تدارک ديده است. گردانندگان رژيم ضدایرانی جمهوری اسلامی به پرورش هرچه بيشتر آخوند و مغزشویی مردم پرداخته اند و مخالفان خود را ( اکثریت مردم ایران) غیرمتدین و غیرخودی نامیده اند و تا حد توان آنان را از امتيازات اجتماعی محروم كرده اند .