Skip to main content

ماندگاری ایران و ایرانی در

ماندگاری ایران و ایرانی در
بهمن موحدی(بامدادان)

ماندگاری ایران و ایرانی در گرو سرنگونی تمام عیار رژیم ضدبشری و پلید جمهوری اسلامی به دست خلق قهرمان ایران است. اگر دیر بجنبیم، باید شاهد ویرانی ایران زمین باشیم. تنها یک راه برای مردم و همه نیروهای آزادیخواه باقی مانده است و آن تلاش برای سرنگونی هر چه سریعتر رژیم قرون وسطایی جمهوری اسلامی است. باید با تمام توان و در تمام عرصه ها بر علیه رژیم جمهوری اسلامی وارد عمل شد و به موازات آن طرح های ویرانگرانۀ آمریکا و متحدینش را افشا کرد و فریاد آزادیخواهی مردم ایران را به گوش جهانیان رسانید. اپوزیسیون موظف است با تحلیل شرایط کنونی جهان ومنطقه ، طرحی برای سرنگونی در کوتاه مدت ارائه دهد.
نقش مردم و نیروهای اپوزیسیون مترقی در این برهه خطیر، بسیار اساسی و تعیین کننده است. دست روی دست گذاشتن و سپردن سیر تحولات به دست سرنوشت، یعنی در تاریکی نشستن و روشنایی را پاییدن، هرگز نقطه پایانی بر ظلمت خانمانسوز

جمهوری اسلامی نخواهد گذاشت. امید بستن به امریکا و متحدینش برای سرنگون سازی این رژیم جنایتکار، توهمی است بس خطرناک و بیهوده، که می تواند باعث نابودی ایران گردد و مردم اسیر ایران را قرن ها به عقب برگرداند. دولت امریکا در هیچ شرایطی گامی در جهت مصالح عالیه ملت ایران نخواهد برداشت. بنابراین، هرگونه طرفداری از طرفین این بحران، راه به ناکجاآباد خواهد برد.