Skip to main content

ایران تنها در صورتی می تواند

ایران تنها در صورتی می تواند
بهمن موحدی(بامدادان)

ایران تنها در صورتی می تواند در برابر این ایران‌ زدایی مقاومت می‌کند که این آخوندهای پلیدِ حاکم بر ایران سرنگون شده باشند. هر دقیقه که بر عمر رژیم پلید و ضدبشری جمهوری اسلامی افزوده می شود، ایران به سوی تجزیه و نابودی کامل نزدیکتر می شود. در حالی که هر روزه گرد و غبار استان خوزستان را درنوردیده و آب لوله کشی ساکنین مرکز استان گل آلود خارج میشود و همه اینها توسط شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده دارند ، طبق اسناد موجود دولت آخوند روحانی به جهانگیری معاون اول ریاست جمهور دستور میدهد با فروش شرکتهای دولتی تا سقف 25000 میلیارد ریال و اختصاص قسمتی از بودجه آن ارز مورد نیاز برای تهیه 5000 خشت طلای 24 عیار و مقدار ده تن نقره برای مرمت و بازسازی کربلا و سامرا هزینه نمایند. !!! این تنها یک سند از انهدام ایران از داخل است که آخوندها مسئولیت اجرای آن را بخوبی عهده دار شده اند.

کمترین سهم تولید ناخالص ملی و ثروتهای بیکران به قوم مظلوم و زجرکشیدۀ بلوچ رسیده و همیشه در تصورات بقیه ایرانیها، آنها را مردمانی قاچاقچی و فرشته مرگ برای دیگر هموطنان دیده اند یا بهتر بگویم آنها را اینگونه به ما شناسانده اند . در حالیکه به وضوح روشن است ملتی که از ثروتهای کشور خود بی بهره مانده و از امکانات اقتصادی ، آموزشی ، بهداشتی و دیگر امکانات بالقوه و بالفعل کشور بمثابه پایتخت ایران یا شهرهای بزرگتر محروم مانده باشند به ناچار و برای امرار معاش و از بد حادثه چون در سر راه تجارت کالای مرگ قرار دارند به فروش و انتقال آن برای تامین مخارج خانواده خود روی آورده اند . بلوچها مردمانی خونگرم ، میهن پرست و عجبا دارای آستانه تحمل بالایی در برابر آنهمه بی مهری رژیم بوده و دم فروبسته آماج هزاران برچسب و تهمت و افترای قومی قبیله ای و مذهب جداگانه قرارگرفته و مظلومانه هیچ اقدام قاطع و یا بزعم رژیم ؛ جنجال برانگیزی ننموده اند. این مردمان نیز از بد حادثه دارای مذهب تسنن بوده و همین باعث ایجاد تبعیض و افتراق بین آنها و دیگران شده است . در واقع این خود رژیم و عوامل سپاه پاسداران ضدخلقی است که به نقل و انتقال عظیم محموله های قاچاق پرداخته و جهت اغفال افکار عمومی هر از چند گاهی عده ای از آزادیخواهان و مبارزان ایرانی خاصه بلوچ و سرپرستان خانواده های بدبختی را بجرم حمل کمترین مقدار مواد مخدر بدار میکشد و صورت مسئله را پاک میکند .
رژیم فرقه گرای شیعۀ جمهوری اسلامی با بی اعتنایی به سرنوشت کردهای ایران و عدم تخصیص سهم آنان در اداره امور کشور و مناطق کرد نشین و حتی برعکس و در جهت اغوای این قوم کهن ایرانی به تجزیه طلبی برای بدست آوردن بهانه های واهی و به سیخ کشیدن مردان و زنان آزاده در سلولهای زندان و اعدامهای فله ای سعی زیادی در اجرای قطعه ای از نابودی ایران از داخل و کمک به تجزیه کشور می نماید. بیکاری گسترده تر از سایر استانهای شیعه نشین ؛ عدم تخصیص منابع مالی برای استان ؛ عدم وجود زیر ساختهای صنعتی برای اشتغال جوانان ؛ یکسو نگری در آزادیهای قومی و زبانی منجر به اعتراضهای جمعی و دستگیریهای بیشمار ؛ عدم توجه کافی به مشکلات معیشتی و بهداشت و آموزش و سلامت نسل کودکان و ……. در فشار مضاعف به پیکره کردستان باعث ایجاد انگیزه آنان به جدایی و پیوستن به کردستانی بزرگ شده تا پس از سالها زخم خوردن از نسل آخوندی که داعیه ایجاد کشوری شیعی مذهب را در سر میپروراند ؛ خلاصی یابند .