Skip to main content

این مقاله بسیار مغرضانه و

این مقاله بسیار مغرضانه و
Anonymous

این مقاله بسیار مغرضانه و برای شایعه پراکنی در داخل حرکت ملی آذربایجان نوشته شده است. شاید هدف نویسنده مسائل شخصی بوده اما نتیجه کار به نفع ملت ما نیست. ادعا شده است است که یک عده ای در خدمت بیگانگان و یا رژیم ایران هستند. اتهامی بدین سنگینی باید، هم واظح باشد و هم مستند.
ادعا شده است "شخص مذكور با عجله و پريشانى مى رود و قسمتهاى اتهامزنى را از ويدئوهايش پاك مى كند و.." چه کسی؟ کدام ویدئو؟ در چه تاریخی؟ موضوع ویدئو؟ و دهها سئوال دیگر که بی جواب هستند. نویسنده هیچگونه سندی نشان نمیدهد و انتظار دارد که ما باید حرف او راقبول کنیم
ادعا شده است " البته خوشبختانه اسم برنامه ها و فيلمهاى دانلود شده ى بخشى از اين برنامه ها موجود است."
اگر اسم برنامه ها را دارید و یا خود فیلمها را دارید حد اقل قسمت پاک شده فیلمها را پخش کنید یا اسم برنامه ها، تاریخ برنامه ها، مجری و موضوع برنامه ها و..

اعلام کنید تا مسئله قسم به حضرت عباس نباشد.
ادعا می شود که " ..فرد مذكور، ژست همه كاره ى يك نهاد امنيتى آمريكايى را مى گيرد " دوباره همان سئوالات قبلی پا برجاست. چه کسی؟ کجا؟ کی؟ چطور؟ با کدام سند ؟
ادعا شده است تنها با يك روش مى توانيد مرا سركوب و حذف كنيد و آن اين است كه با منطق و استدلال خويش بر منطق و استدلال من فايق آييد." مرد حسابی، منطق با انگ و تهمت زدن یکی نیست. اگر منطقی هستی باید به جای تهمت ، افترا، پخش شایعات و ابهامات، سندی ارائه فرمایید.

ادعا شده است "
* قضيه ى بيمار ساختن فعالين حركت ملى در خارج توسط جريانى خاص، فعلا در حد يك ظن و گمان است. ليستى از كسانى كه احتمال دارد توسط اين جريان به انواع و اقسام بيماريهاى خطرناك و كشنده گرفتار شده باشند در دست بررسى است...... به هر حال اين روزها نوشته هايى در دنياى مجازى دست به دست مى گردد كه ادعا دارند جريانى به نخبه كشى در سطح وسيع دست زده است......."
آیا این نهایت شایعه پراکنی نیست؟ جریانی خاص؟ ظن و گمان؟ لیستی از کسانی که احتمال دارد؟ انواع و اقسام بیماریهای خطرناک و کشنده؟ نخبه کشی در سطح وسیع؟
جناب، این ها اگر درست باشند جنایت بر علیه انسانیت محسوب می شوند. چرا شایعه پراکنی می کنی؟ اگر چه به قول خودت شایعه است اما حتی اسم یک نفر از کشته شدگان یا بیمار شدگان متهمین را ننوشته ای. چه نوع بیماری؟ با کدام سند؟ کی؟ کجا؟ و..

هر سطر این مغرضنامه بی اساس و برای عقده خالی کردن نوشته شده است و بیش از همه با آبروی این سایت و همچنین حرکت ملی آذربایجان بازی شده است. متاسفم.