Skip to main content

جناب آزاد به قول خودتان منطق

جناب آزاد به قول خودتان منطق
Anonymous

جناب آزاد به قول خودتان منطق آن چیزیست که ما را از نقطه الف به نفطه ب منتقل کند و فانتزی آن است که ما را به هر جایی که دلمان میخواهد ببرد. شما ظاهرا به فانتزی علاقمند هستید و نه منطق.
مثل ابن سینا و آنکس که علیت را منکر میشد را شنیده اید؟ این حکایت شماست اکنون!
میگویم با یک گوشی نمیشود هم لایو داد هم تلفن کرد میگویید حتما تلفن ثابت داشته اید! میبینید با فانتزی میشود هر آنجا رفت که دلمان بدانجا پر میکشد! نه عزیزم شما که یک پایت ترکیه است باید بدانی که در ترکیه خانه ها را عموما بدون تلفن اجاره میدهند و با توجه به هزینه نسبتا پایین خدمات تلفن همراه کسی هم نمیرود تلفن ثابت بگیرد.
البته چون شما از فانتزی و نه از منطق پیروی میکنید حتما به این هم فکر نکرده اید که گیرم از تلفن ثابت زنگ زده یعنی طرف آنقدر بی خرد است که لایو را میوت (بی صدا) هم نکرده که کسی صدایش را نشنود؟

چرا سلام و علیکی در کار نیست؟ یعنی اگر شخص آن طرف خط آنقدر آشنا بوده که نیازی به سلام و علیک و شرح ماوقع نبوده است پس چرا طرف آدرس را نداشته و خانم جمشیدی باید به او آدرس میداده است؟ و از همه مهمتر چرا با یک ایرانی خانم جمشیدی باید ترکی استانبولی آدرس بدهد و انگلیسی حرف بزند؟
میدانی آقای آزاد من توقغ منطق از شما ندارم چرا که به قول دکتر طباطبایی پان ترکیسم ملغمه ای از بیسوادی و بی شعوری است اما حقیقتا توفع این حجم از بی منطقی را هم از شما نداشتم.
درباره مطلب مورد اشاره تان هم اگر زحمت میکشیدید و در بالا پایین کردن فیسبوک من قدری پایین تر میرفتید میدیدید که این مطلب در فیسبوک من قبل از بازداشت 9 دسامبر منتشر شده و آذری ها یا هر سایت دیگری میتوانسته از فیسبوک من مطلب را بردارد و بازنشر دهد. اگر این زحمت را کشیده بودید دیگر نیازی نبود چونان مرادتان ابوداعش اردوغان دست به اتهام پراکنی های چنین بی سروته نیز بزنید! موفق باشید