Skip to main content

بی تردید ، رای دهندگان به

بی تردید ، رای دهندگان به
بهمن موحدی(بامدادان)

بی تردید ، رای دهندگان به مضحکۀ انتصاباتی رژیم در اردیبهشت ماه ، خائنین به این آب و خاک به شمار خواهند آمد، و عملکرد غیر انسانی آنان در قبال ملت مظلوم و در بند دیوان حکومتی، در تاریخ و در نزد آیندگان به یادگار خواهد ماند. نفرین بر آنان که به جانیان و چپاولگران کشورمان رای می دهند، و عمل ننگین آنان را تایید می کنند.
عنوان جمهوری اسلامی، یک کلاهبرداری و شارلاتانی بیش نیست. زیرا جمهوری به معنای با هم بودن، با هم شرکت داشتن و همگی در تصمیم گیری دخالت داشتن است. در یک حکومت جمهوری، فرد فرد انسانها می توانند به نحوی و به روشی در سرنوشت کشورشان سهیم باشند. ولی در برابر، هنگامی که از رژیم اسلامی گفتگو می شود، حرف از دیکتاتوری مطلق، انتقاد ناپذیری، و نداشتن هرگونه آزادی بیان، و یا آزادی زندگی است. بی گمان می توان گفت که در هر رژیم اسلامی، نه تنها جای کمترین بحث، گفتگو، و انتقادی نیست، بلکه

انسان ها آدمک هایی بی اختیار، زبون، بی عقل و خرد، و برده ای تسلیم در برابر آخوندها، دکان داران دین، و مزدوران رژیمند.
رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی همیشه در پی دشمن سازی است. یکی از ویژگی های رژیم جمهوری اسلامی نگرانی صوری رهبرانش از دشمنان خارجی و داخلی است. از دید خامنه ای جلاد اوضاع و احوال کشور را هیچگاه نباید آرام و عادی تلقی کرد و همیشه وضعیت اضطراری بر جامعه حاکم است. در واقع رژیم به عمد اوضاع را به گونه ای جلوه می دهد که گویی همواره با تهدید های بزرگ رو به رو هست و مستلزم تحرک و امادگی است. از همین رو تصمیم و رفتارهای خود را ناشی از شرایط استثنایی قلمداد می کند و درست به همین دلیل است که نیاز به تولید یا ادامه بحران دارد. ادامه جنگ ضدملی و امپریالیستی با عراق موضع یکسره خصمانه جمهوری اسلامی علیه کشورهای عربی را می توان بر پایه نیاز این حکومت به بحران زایی و حادثه آفرینی تحلیل کرد اصرار رژیم بر ادامۀ دخالت در امور کشورهای عربی و آتش افروزی و فرقه گرایی در منطقه از دیگر نمونه های دشمن طلبی سران این حکومت است.
رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی در میان مردم ایران دارای مشروعیت نیست و جز خشونت و سرکوب بی رحمانه هرگز نخواهد توانست جامعه را کنترل کند و این خشونت اثر کوتاه مدت دارد و رژیم را هر چه بیشتر به سقوط نزدیکتر می کند.