Skip to main content

فردی به نام "حسن" و یا همان

فردی به نام "حسن" و یا همان
بهمن موحدی(بامدادان)

فردی به نام "حسن" و یا همان "پرویز" و "رهگذر" با نقاب و ماسک سلطنت طلبی و با لجن پراکنی و حملۀ مداوم علیه نیروهای مارکسیستی و مجاهدین، ماهیت خود را به خوبی نمایان می سازد و خود را لو می دهد. این فرد برای حمله به مجاهدین ازیکی از سایت های وزارت بدنام اطلاعات آخوندی به نام "ایران اینترلینک" منبع می آورد!!!!!
طرفداران رژیم جمهوری اسلامی تعفن ایدئولوژی ضد آزادی خودشان را به مجاهدین فرافکنی می‌کنند.
به کامنت "حسن" دقت کنید ، این فرد تلاش می‌کند که با سفسطه‌ بازی و شانتاژ که آخوندها خیلی در این زمینه تجربه دارند، مناسبات درونی مجاهدین را با مناسبات ضد دمکراتیک رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی شبیه سازی کند، حالا چرا؟ چون می‌خواهد با این کار اذهان مخاطبین را از روی محتوا و پیام اصلی مجاهدین، که همان «سرنگونی تام و تمام رژیم و تحریم نمایش انتخاباتی» است، منحرف کند. این فرد موضوع اصلی مقالۀ بالا را

دور می زند و به سراغ مجاهدین می رود ! موضوع مقالۀ بالا در مورد تحریم مضحکۀ انتصاباتی رژیم از سوی اپوزیسیون است.
به این می‌گویند سفسطه از نوع آخوندی که وقتی گیر می‌کنند، به این وسیله می‌خواهند خودشان را با به در و دیوار زدن و حاشیه رفتن خلاص کنند.
به عبارت دیگر از سر درماندگی و غیظ نسبت به مجاهدین به حاشیه می‌روند، چون حرفی در محتوا ندارند و وقتی هم که وارد محتوا می‌شوند چون دستشان خالی است خراب می‌کنند و یادشان می رود که باید نقش مخالف رژیم را بازی کنند و برای مثال از یکی از سایتهای وزارت اطلاعات رژیم به نام "ایران اینترلینک" سند می آورند!
هدف این هذیان‌گوییهای بدون شرح هم از جانب این برادران سایبری روشن است و نیازی به توضیح ندارد!. عزم مجاهدین برای سرنگونی تمام عیار رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی و آزادی ایران زمین، این افراد اپوزیسیون نما را آشفته و پریشان کرده است .