Skip to main content

مزخرفات این آخوند رذلِ قصاب

مزخرفات این آخوند رذلِ قصاب
بهمن موحدی(بامدادان)

مزخرفات این آخوند رذلِ قصاب بیشتر از آنکه جنبۀ تهدید آمیز داشته باشد، وحشت عمیق این آخوندهای پست را از خشم و قهر خلق قهرمان ایران نشان می دهد .
مرگ هر لحظه رژیم آخوندی را دربر خواهد گرفت ، سایۀ شوم مرگ هر لحظه بر سر جمهوری اسلامی دور می زند. دور نیست روزی که کلیت رژیم فاشیست و جنایتکار ارتجاعی، در خشم خلق ستمدیدۀ ایران گرفتار شوند.
رژیم ضدبشری و پلید جمهوری اسلامی در سراشیبی سقوط است. پس از نزدیک به 39 سال حکومت مستبدانه و جنایتکارانه بر ایران، این رژیم، ظلم و جنایت و غارتگری را به نهایت رسانده. بر خلاف وعده‌ و وعیدهای فراوانی که داده شده بود، «برجام» نه تنها وضعیت حقوق بشر، دموکراسی و اقتصاد ایران را بهتر نکرد که تمام این‌ موارد را به شدت به قهقرا برد.
اصلاح‌طلبی حکومتی نیز که حدود دو دهه مردم ایران و جامعۀ جهانی را گمراه کرده بود به بن‌ بست همه‌جانبه رسیده و اینک، با نفی

مدعیات پیشین خود در باب «حقوقِ بشر» و «مردمسالاری» و «جامعۀ مدنی»، علناً فقط ساز «حفظ نظام» به هر قیمتی را می‌زند. در نتیجه، امروز تناقض‌های بنیادیی فلسفی و ساختاری رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی که ریشه در ایدئولوژی «اسلامگرایی» دارد به نهایت خود رسیده است.
از طرف دیگر، رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی برای جلوگیری از سقوط هم‌پیمانانش در منطقه ، که در نهایت به سقوط خودش نیز خواهد انجامید ، حضور نظامی هزینه‌ بر، دخالتگرانه و خانمان‌براندازش را پس از بیش از پنج سال درگیری در جنگ داخلی سوریه دومرتبه افزایش داده است. این رژیم که مدتهاست به بهانۀ «دفاع از حرم» و مبارزه با «داعش» در سوریه حضور دارد، نه تنها هیچ‌گاه از داعش متضرر نشده که با ترساندن مردم ایران و جهان از آن از وجود داعش بیشترین بهره را می‌برد.