Skip to main content

محمد رضا لوائی ! آن خط هویت

محمد رضا لوائی ! آن خط هویت
بهمن موحدی(بامدادان)

محمد رضا لوائی ! آن خط هویت کذائی تو و سایر همپالگی هایت، "کمربند شیطانی" می باشد، که به قول خودتان از ایالت سین کیانگ چین آغاز و تا جغرافیایی موسوم به ترکیه ختم می شود.
محمد رضا لوائی دم از جدایی آذربایجان و تجزیۀ ایران می زند. رژیم ضدملی و ضدایرانی آخوندی، برای پیشبرد اهداف شوم خود و برای بقای ننگین خود، از طریق عوامل و پادوهایش در داخل و خارج سرمایه گذاری کرده است. رژیم بیش از همه از ماهیت سرکوبگرانه و قدرت تخریبی اش در ایجاد تفرقه و فروپاشی وحدت ملی ایرانیان آگاه است و لذا تلاش دارد از طریق سرمایه گذاری بر روی عناصر و عواملی که در انتهای خط به وزارت اطلاعات و ارگانهای سرکوبگر این رژیم وصل می شوند، آنها را به طرح شعارهای رادیکال مطالبات ملی و تجزیه نهایی ایران وادارد تا از این رهگذر به اهداف پلید تفرقه افکنانه خود بین مبارزان و مردم دست یابد.
تفکر فاشیستی و پلید پان ترکیسم را باید به

هر روشی که شده نابود کرد. بهترین روش برخورد با پانترکها ، همان روشی است که جمهوری خلق چین دنبال می کند، یعنی برخورد قاطع و سخت و بی امان با این فاشیستهای نفرت انگیز.
تجزیه طلبان خائن ( پان عرب ، پان ترک و پان کرد) باید بدانند که هرگونه اقدام مخرب و شیطنت آمیز آنها با مشت آهنین ملت بزرگ ایران مواجه خواهد شد و هزینه های این برخورد هم به هیچ وجه اهمیتی ندارد و مسئولیت خون های ریخته شده و هرج و مرج ها به عهدۀ تجزیه طلبان خواهد بود .