Skip to main content

چقدر احمقانه است کسی گمان کند

چقدر احمقانه است کسی گمان کند
بهمن موحدی(بامدادان)

چقدر احمقانه است کسی گمان کند که رژیم مادون ارتجاعی جمهوری اسلامی ، "نیمه کمونیستی" و "نیمه شوونیستی" است ! این رژیم از اعماق قرون وسطی آمده است، و کوچکترین نسبتی ، نه با ناسیونالیسم و نه با سوسیالیسم، ندارد.
همگان به خوبی آگاه هستند که یاوه های خمینی گور به گور شدۀ کفن پاره و خامنه ای جلاِ خون آشام و دیگر سران رژیم در دشمنی با امپریالیسم آمریکا و غرب تنها برای دلخوش کردن امت همیشه در صحنۀ حزب الله، در 39 سال گذشته هست. خامنه ای به هزار و یک دلیل نه تنها دشمن آمریکا نیست بلکه زندگی و ادامۀ حیاتش و رژیم اش در گرو حمایت آمریکا می باشد. هر بار که رژیم با وضعیت بحرانی مواجهه شد و بیم آن میرفت که سرنگون شود دست های حضرت ابوالفضلی آمریکا، انگیس فرانسه و آلمان بکار افتادند و آنها را نجات دادند. حتماً یادتان هست که تمامی روزنامه ها و تلویزیون های این کشور ها هر ثانیه اخبار قیام سراسری خلق ایران

در سال 88 را پخش میکردند و اشک تمساح برای مردم سرکوب شده میریختند ولی زمانی که مردم شروع به مقابله با رژیم کردند و به مزدورانشان حمله به یک باره تمامی این روزنامه ها و تلویزیون ها خفه خون گرفتند تا بیضۀ اسلام حفظ شود. ضدکمونیست تر از جمهوری اسلامی، رژیمی در دنیا وجود ندارد. دست سران رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی تا مفرق به خون مبارزین کمونیست و سوسیالیست آغشته است. در مقطع انقلاب ضدسلطنتی خلق قهرمان ایران در سال 57، امپریالیستها، خمینی خون آشام را از شاه خائن ضدکمونیست تر می دانستند و به همین دلیل از اوحمایت و پشتیبانی کردند تا رهبری انقلاب ضدسلطنتی را سرقت نماید.
اما درباره مغلطۀ ناسیونالیست و یا شوونیست نامیدن رژیم جمهوری اسلامی ! همانطور که عرض کردم بسیار احمقانه است که کسی گمان کند رژیم جمهوری اسلامی ، شوونیست و یا ناسیونالیست است؛ خمینی از همان روز نخست ورود خود بایران بنای دشمنی با زبان فارسی و فردوسی، نمادهای ملی از جمله نوروز، سده، مهرگان و چهارشنبه سوری، ضدیت با شخصیت های تاریخی نظیر کوروش و داریوش، تاراج و فروش و نابودی آثار باستانی کشور، زدودن تاریخ ایران باستان از دروس مدارس، مبارزه با نامهای ایرانی که شامل نامهای شخصی، نام شهرها، خیابانها و حتی کوچکترین بن بست دركشور میشد و دگرگون سازی آنان به نامهای عربی و غیره را شروع کرد و این فاجعه بعد از او توسط جانشینش، خامنه ای جلاد تا به امروز ادامه داشته، و لحظه از توطئه باز نایستاده است. خمینی در نوزدهم بهمن ماه سال 1359 در جماران، کنگره جهانی قدس گفت: ما چقدر سیلی بخوریم از این ملیت. این ملی گرایی نقشه ای است که مستعمرین کشیده اند، اینهایی که میگویند ملیت، بروند گم شوند، و در بیست و یکم بهمن ماه 1364 در دیدار با خامنه ای و میهمانان خارجی دهۀ زجر، پرده شرم را پاره کرده و وقیحانه منکر وجود کشوری بنام ایران میشود و میگوید: ما اصولاً کشوری را بنام ایران نمیشناسیم. در صحیفه نور جلد 16 صفحه های 211 و 212 نوشته شده که در مصاحبه مورخه سی ام خرداد ماه سال 1361 اوریانا فالانچی از خمینی میپرسد، می شود بیان کنید که این ملت برای آزادی مبارزه کرده یا برای اسلام؟ و خمینی در جوابش به دروغ میگوید: برای اسلام جنگیده. لکن محتوای اسلام همه ی آن معانی است که در عالم به خیال خودشان بوده که می گویند دموکراسی. اسلام همه ی این واقعیت ها را دارد و ملت ما هم برای همه ی این واقعیات جنگیده اند و لکن در رأسش خود اسلام است و اسلام همه ی اینها، یعنی آزادی و دمکراسی را دارد.