Skip to main content

به نظر مى رسد كه كودتاى ديگرى

به نظر مى رسد كه كودتاى ديگرى
Anonymous

به نظر مى رسد كه كودتاى ديگرى هم در راه هست. ممانعت كشورهاى اروپايى از كارزار انتخاباتى مقام هاى رسمى دولتى تركيه و حمايت جدى امريكا از نيروهاى مسلح كرد در سوريه و عراق و همچنين ايجاد كشور جداگانه ى كردستان در اين دو كشور بخشى از زمينه سازى ها براى كودتا برعليه دولت قانوني تركيه و روند قانونى رفراندم است. مى توان حامى صلح باكردها، ايجاد مناطق خودمختار براى آن ها در هر چهار كشور ايران، تركيه، عراق و سوريه بود. اما امريكا بيش از هرچيز به رهبران مطيع خود در منطقه نياز دارد. در صورتى كه هريك نافرمانى كنند شاهد تداوم جنگ و بحران مداوم و تخريب و كشتار بيشتر در منطقه خواهيم بود. صرفنظر از اينكه موافق يا مخالف تغيير قانون اساسى تركيه -كه ميراث كودتاى نظامى-امريكايى و حكومت ارتش بود،- باشيم يا نباشيم. اين پيام ويدويويى را ببينيد كه از سوى سيبل ادموندز از افشاگران اف بى آى را ببينيد كه خبر از احتمال

كودتاى ديگرى مى دهد:
https://youtu.be/b484efYLpVw
ضمنن به ساير ويديو هاى وى در زمينه ى نقش سازمان سيا و نيروى ضربطى ناتو در همكارى با تشكيلات گولن را يوتوب ببينيد. به اين منظور اين اسامى را در يوتوب جستجو كنيد:
Sibel Edmonds
Corbett Report

اميد است كه كردها و أهداف ديرپايشان براى آزادى ملى، خودمختارى و حق تعيين سرنوشت همچون گذشته به عنوان ابزارى توسط قدرت هاى منطقه اى وجهانى مزوّد سوء استفاده واقع نشود و بيش از اين قربانى نشوند.