Skip to main content

کاربری به نام علی, نقش رژیم

کاربری به نام علی, نقش رژیم
بهمن موحدی(بامدادان)

کاربری به نام علی, نقش رژیم پلید آخوندی را در سیه روزی مردمان ایران فراموش کرده و مصائب و مشکلات هموطنان شریف و مظلومِ بلوچ ، کرد و عرب خوزستانی را به طور زننده ای به فارس زبانهای ایران و یا به قول خودش مرکزنشینان ! نسبت می دهد و از ظلم تاریخی قوم موهوم فارس سخن می‌گوید. !!!!
ای کاش این ناسیونالیستهای کوتولۀ قومیتگرا این مهم را درک می کردند که در ایران ستم ملی وجود ندارد بلکه متاسفانه "ستم مضاعف مذهبی" از سوی حاکمیت پلید و ضدایرانی و ضدبشری آخوندی وجود دارد.
کشورایران باید به معنای واقعی کلمه متعلق به همۀ ایرانیان باشد و اقوام ایرانی بطور همسان در جوار هم به زندگی و سازندگی مشغول باشند.
هیچکس منکر ظلمی که به اقوام ایرانی از سوی رژیم آخوندی روا داشته شده، نیست؛( رژیم آخوندی به‌ دلیل ماهیت ضد خلقی اش با همۀ اقوام ایرانی در جنگ و ستیز است. عرب یا بلوچ و فارس زبان و یا کرد برایش فرق

ندارد. هر قومی که در هژمونی پذیری فرهنگ منحط آخوندی حرف و نظری داشته باشد توسط این رژیم به‌شدت سرکوب می‌شود. البته این را هم باید گفت که در ایرانِ تحت حاکمیت این آخوندهای پلید، اقوام کرد و بلوچ به جرم سنی مذهب بودن! در معرض انواع آزارها و تبعیض های سیستماتیک قرار دارند و ستم مضاعف را تحمل می کنند) هیچکس نمی تواند آسیب جدی که سیاست های ضد ایرانیِ رژیم آخوندی به فرهنگ و سنت های زیبای اقوام ایرانی وارد کرده را انکار کند.
ما ایرانیان با هر نژاد و قومیت و زبان و دین و مذهب و تفکری باید بپذیریم که رژیم آخوندی دشمن مشترک همه ماست؟! هیچ فرد ایرانی در 39 سال گذشته روی خوشی و آسایش را به خود ندیده است! هیچ کدام مان طعم آزادی و دمکراسی را نچشیده ایم، حال چرا عده ای با دیدگاه های قوم گرایانه و فاشیستی و پانی، می خواهند این سرطان آخوندی را به یک قوم خاص(به قول خودشان قوم فارس)، نسبت بدهند؟!