Skip to main content

فقط آذربایجان؟! یعنی دیگر

فقط آذربایجان؟! یعنی دیگر
بهمن موحدی(بامدادان)

فقط آذربایجان؟! یعنی دیگر نقاط ایران برای تو اهمیتی ندارد؟! ببین این توهمات را کنار بگذار که می توانید یک هویت غیر ایرانی برای آذربایجان و هموطنان شریف ترک ما بتراشید و در خواب و خیال خودتان استقلال آذربایجان را جشن بگیرید. سعی نکنید که از دیوار بلندتر از قد خودتان بالا بروید، چون با مخ به زمین می خورید و کار دست خودتان می دهید. آذربایجان متعلق به ایران زمین است و بخشی لاینفک از خاک ایران می باشد و تا دنیا دنیاست بخشی از خاک ایران زمین باقی خواهد ماند.
خوانندگان محترم ایران گلوبال ؛ نگارندۀ مطلب بالا یک ناسیونالیست دو آتشۀ قومیتگرا می باشد و طایفه گری و ناسیونالیسم قومی را تبلیغ می کند.
این ناسیونالیستهای کوتولۀ قومیتگرا، منافع و اهداف خود رادرتنش قومی در ایران وحفظ معادلات طایفه گری می دانند؛ لذا سعی می کنند ازطریق تبلیغات مسموم احساسات وتعصبات طایفه گرایی را دامن زده تا اینکه به اهداف

و منافع شوم خود برسند.
طایفه‌ گرایی محصول یورش مغولان به ایران است که اسناد و مدارک تاریخی نیز گواهی بر این مسئله می باشد. بدون شک مسئلۀ طایفه‌ گرایی سالهای سال که مثل خوره به جان برخی از شهرهای ایران افتاده است که متاسفانه جنبش های مترقی و انقلابی را عقیم می کند. روزگاری در این مناطق خان ها و فئودال ها بر اساس اندیشۀ حکمرانی مغولی بر این مناطق حکمرانی می کردند و به ظلم و ستم مردم منطقه می پرداختند و اکنون عده ای با نقاب روشنفکری و انسان دوستی، طایفه گری و قوم پرستی را ترویج می کنند.
درپایان می گویم که : " شتر در خواب بیند پنبه دانه ، گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه"
والسلام نامه تمام