Skip to main content

در پشت عکس گاندی فردی

در پشت عکس گاندی فردی
Anonymous

در پشت عکس گاندی فردی بنام پیشه وری و حواریون در کمین اند که هدف انها جدائی اذربایجان از ایران است . گاندی علیه کشور انگلیس که هند را اشغال و استعمار کرده بود قیام کرد .ایا اذربایجان همانند هند است که هزار سال ترکان بر ایران حکومت راندند ؟ با تصویر و کمک از گاندی بخود اجازه میدهیم با استقلال اذربایجان به سرنوشت دیگر مردمان ایران بی اعتنا باشیم و مهم برای شما همان بخش از ایران است و هر بلائی و جنگی به هر قیمتی بر سر مردمان غیر ترک اید مهم نیست .جالب است که بدانیم قرنها جنگ در ایران همه دولتها و قدرتها و سلسله ها به گوشه ای از خاک این سرزمین چشم نداشتند و همواره در حفظ گسترش و حفظ مرزها بودند .اگر قرار است شما مردم اذربایجان را خوشبخت کننید این خوشبختی را نیز نصیب مردم کرد و بلوچ و اصفهان یزد کرمان هم بفرمایئد. اغا محمد خان ناد رشاه تن به

خواری و جدائی ندادند شما هم ندهید.همه قاره افریقا مستقل است ولی حرفی برای گفتن ندارند چرا که اقتصاد ندارند. اذربایجان با کدام اقتصاد و صنعت و دانش میخواهد پیشتار جهان ترک شود ؟
توجه داشته باشید که تصمیم در باره اذربایجان تصمیم د رباره ایران است و راهی که میروید راه خطرناک جنگ و گشتار است و شما مسئول ان خواهید بود .