Skip to main content

واقعیت اینست که از ابتدای قرن

واقعیت اینست که از ابتدای قرن
بهمن موحدی(بامدادان)

واقعیت اینست که از ابتدای قرن بیست و یکم، امپریالیستهای غربی به طور رسمی نظریه بالکانیزه کردن خاورمیانه را طرح نمودند. امپریالیستها با پیاده نمودن سیاست های زیرکانه و بطور تدریجی، خواهان آن هستند که خاورمیانه همانند منطقۀ بالکان تجزیه شود. بالکانیزاسیون و تجزیۀ خاورمیانه در چارچوب منافع امپریالیست های غربی و رژیم صهیونیست اشغالگر اسرائیل است و تقسیم سرزمین های آن نیز یکی از اهداف امپریالیسم غرب را تشکیل میدهد.
ناسیونال شوونیستهای کُرد مانند پان ترکهای آذربایجان و پان عربهای خوزستان ، تجزیه طلب و ضدایرانی هستند. ناسیونال شوونیستهای کُرد در خدمت تجزیۀ ایران و ایجاد کردستان بزرگ در منطقۀ خاور میانه به عنوان اسرائیل دوم می باشند. ناسیونالیستهای کُرد با امپریالیستها و صهیونیسم جهانی برای نابودی ایران، همدست می باشند. صلاح و سعادت کردهای ایرانی در گروی آزادی ایران است و در یک ایران آزاد و

دمکراتیک است که می شود به رفع ستم مضاعف مذهبی و قومی به صورت ریشه ای اقدام کرد و وحدت دمکراتیک مردمان ایران را تحکیم بخشید. برای نیل به این هدف، باید برای سرنگونی رژیم ضدبشری و پلید جمهوری اسلامی متحد شد.
کمونیستها هوادار وحدت و همبستگی طبقۀ کارگر همۀ مردمان ساکن ایرانند و در مقابل تبلیغات تجزیه طلبانه، همبستگی طبقاتی طبقه کارگر را تبلیغ می کنند.