Skip to main content

آقای لوایی، یواش یواش جرائت

آقای لوایی، یواش یواش جرائت
Anonymous

آقای لوایی، یواش یواش جرائت پیدا میکنی تا جسورانه نقد بکنی. این همه نوشتی آیا کودکانه نیست که اسم این چته را در خط اول می آوردی.
من حدس میزنم از نظر شما این چته همان احمد اوبالی است که آب تان به یک جوی نرفت.
آقای لوایی انتقاد خوب است. نقد افکار و پراتیک نادرست و اشتباه درست است. نقد عمیق و تنوریک می تواند یک قدم جنبش دمکراتیک و ملی آذربایجان را بجلو ببرد و مبارزه را از انحرافات بدور نگه دارد. نقد شما میتواند نسل مبارزان آذربایجان را آموزش دهد. نقد شما می تواند مسائل پشت برده را که تنها شما می دانید به روشنگری فعالین کمک کند. انتقال تجربه شما به نسل جوان ضروری است.
آقای لوایی ، نقد کنید و به کسانی که مصلحت را در سکوت و لب بستنن به افشای بی اصولی ها و دیکتاتورمنشی ها می بیند گوش نکنید. انتقاد سلاح مبارزه ما آذربایجتنیها علیه اشغالگران است. هر چه ضعف ها و نقصان

کاهش یابد مبارزه ما قدرتمند تر می شود.
امیدوارم بدون شخصیت شکنی اوبالی یا هر کس دیگری نقدی محکم ارائه دهی. امیدوارم موضع دفاع طلبی در بر برابر تعرص طرف مقابل یا قدرت طلبی شخصی و فردی باعث انتقاد و مخالفتها نباشند.
امیدوارم نقاط مثبت حریفان شما فراموش نشوند. من خوشحالم که کسی پیدا شده و میخواهد ضعفهای ما را بیان میکنند تا در مبارزه استوارتر پیش برویم. موفق باشی