Skip to main content

خلق قهرمان ایران، سلطنت نمی

خلق قهرمان ایران، سلطنت نمی
بهمن موحدی(بامدادان)

خلق قهرمان ایران، سلطنت نمی خواهد.سلطنت به قرون وسطی تعلق دارد و حامیان با نقاب و بی نقاب آن مرتجع و قرون وسطائیﺍند. رضا پهلوی چی ها غافل از این حقیقت هستند که چرخ تاریخ به عقب باز نمی گردد. خلق قهرمان ایران دستگاه سلطنت پوسیدۀ پهلوی را به گورستان تاریخ پرتاب کرد، رضا پهلوی چی ها در خواب و خیال به سر می برند و گمان می کنند که نسل جدید ایران و فرزندان این مرز و بوم مدافع خرافۀ رژیم کپک زدۀ موروثی سلطنتی پهلوی و حامی امپریالبیسم و صهیونیسم و استعمار است! بیشرمی و ریاکاری بس است!
چقدر مضحک است که دارودستۀ شعبان جعفری معروف به شعبان بی مخ و هواداران سلطنت به گورسپرده شدۀ پهلوی چه دموکرات و آزدیخواه شدهﺍند! و لیکن هنوز مدافع بیشرم کودتایﻫﺎﯼ ننگین استعماری و جنایتکارانۀ پدر و پسر هستند.اینان دموکراتﻫﺎﯼ دروغین و مدافعین احیای سلطۀ استبداد پهلوی و استعمار درایران هستند.
البته این سلطنت طلبان

کلاش که برای آرایش سلطنت به یاد دمکراسی افتادهﺍند به خوبی واقفند که نه رضا خان قلدر دموکرات بود و نه فرزند خلفش محمد رضا شاه دمکرات بود. ولی این آقایان یک شبه "دموکرات"، هم از دیکتاتوری رضا خان و هم از دیکتاتوری فرزندش حمایت می کنند و درجۀ بیشرمی را تا به جائی می رسانند که دیکتاتوری و استبداد رضا خانی را که زمینخواریش ماوراء هر قانون بود و نفت ایران را دو دستی برای 60 سال تقدیم امپریالیست انگلستان کرد و قرارداد استعماری "دارسی" را تجدید نمود مترقی جلوه داده و استبداش را نیاز جامعه قلمداد می کنند. این سلطنت طلبان "دمکرات" حاضر نیستند حتی به سخنان خود احترام گذارده و این پدر و پسر دیکتاتور و خیانتکار به منافع ملی و گماشتۀ امپریالیستﻫﺎ را محکوم کنند و ضد دموکرات بنامند. همین طفره رفتن از محکوم کردن این پدر و پسر دیکتاتور و ضد دموکرات افشاء گر ماهیت ضد دموکراتیک آنهاست.
بار دیگر باید به این سلطنت طلبان مزدور گوشزد کرد که به رای مردم ایران در روز تاریخی 25 مرداد سال 1332 و 22 بهمن سال 1357 گردن نهید. سلطنت مُرد و قابل برگشت نیست.
درود به سازمانها و تشکل های کمونیستی ایران
درود به سازمان مجاهدین خلق ایران
درود به جمهوریخواهان سکولار (لائیک) دمکرات
درود به جبهۀ ملی ایران