Skip to main content

رفیق عزیز بهنام چنگائی ,

رفیق عزیز بهنام چنگائی ,
بهمن موحدی(بامدادان)

رفیق عزیز بهنام چنگائی , آخوندِ گور به گور شده هاشمی رفسجانی می‌گفت :"« ایران کشوری متکثر است و تنها روحانیت (آخوندها) می‌تواند آنها را با هم نگه دارد و اگر روحانیت نباشد، ایران از هم خواهد پاشید". »این تفکر را شاه خائن هم داشت. شاه هم می‌گفت اگر من نباشم، ایران، ایرانستان می‌شود. ولی گذشت زمان نشان داد که با رفتن شاه ایران از هم نپاشید و قطعاً با سرنگونی این آخوندهای پلید هم ایران یکپارچگی خود را حفظ خواهد کرد. آنچه در طول تاریخ باعث شده تا برخی گروهها وافراد از اقوام ایرانی ساز جدایی کوک کنند، بی لیاقتی ، مردم آزاری، و ناکارآمدی حکومت مرکزی بوده است. در چنین شرایطی بوده که اقوام برای رهایی از ظلم و تعدی حکومت مرکزی، متوسل به قوم خود به عنوان یک دستاویز قابل اعتماد شده اند. در حال حاضر، حکومت همان طور که در تهران جوانان را آزرده کرده است، جوان کرد و بلوچ و عرب وترک را نیز آزرده کرده و

سبب تشدید نارضایتی‌ها شده است. در ايران حتی به زبان‌های بالندۀ خلق‌های ما مثل خلق‌های بلوچ،‌ ترك و كرد اجازه انتشار به زبان اصل نمي‌دهند. جان کلام اینکه ، تجزیه طلبی فرجام سرکوب مطالبات قومی است. اما به طور قطع پس از سرنگونی آخوندها با اعطای حق خود گردانی و حق آموزش به زبان مادری ( در کنار زبان فارسی) مشکلات اتنیکی در ایران حل خواهد شد .
با تمام این اوصاف ، پس از سرنگونی رژیم ضدبشری و پلید جمهوری اسلامی، خلق ایران برای حفظ یکپارچگی و تمامیت ارضی ایران و برای خنثی کردن توطئه های ایران ستیزانِ تجزیه طلب ( پان عرب ، پان ترک ، پان کرد) حق هر گونه اقدامی از جمله اقدامات قهرآمیز و نظامی را برای خود محفوظ می دارد.