Skip to main content

حاکمیت استبدادی اصولاً بر

حاکمیت استبدادی اصولاً بر
بهمن موحدی(بامدادان)

حاکمیت استبدادی اصولاً بر تفرقه استوار است. رژیم ضدبشری و پلید جمهوری اسلامی و طرفداران و مزدوران داخلی و خارجی آن در پی القاء این دروغ تاریخی و بزرگ به ملت ایران هستند که سقوط این رژیم مصادف با سقوط ایران است. لذا برای حفظ استقلال و یکپارچگی ایران هم که شده، باید این رژیم سرکوبگر را حفظ نمود و حیاتش را تداوم بخشید.
رژیم برای پیشبرد این خط، از طریق عوامل و پادوهایش در داخل و خارج سرمایه گذاری کرده است. رژیم بیش از همه از ماهیت سرکوبگرانه و قدرت تخریبی اش در ایجاد تفرقه و فروپاشی وحدت ملی ایرانیان آگاه است و لذا تلاش دارد از طریق سرمایه گذاری بر روی عناصر و عواملی که در انتهای خط به وزارت اطلاعات و ارگانهای سرکوبگر این رژیم وصل می شوند، آنها را به طرح شعارهای رادیکال مطالبات قومی و تجزیه نهایی ایران وادارد تا از این رهگذر به اهداف پلید تفرقه افکنانه خود بین مبارزان و مردم این وطن

نزدیک شده و این منت را هم بر سر ملت سرکوب شده ایران گذاشته که هرگونه تلاش و کوشش در مسیر سرنگونی استبداد حاکم بر شما معادل با تجزیه و فروپاشی ایران است.
هرگونه تفکیک حقوق قومی از مبارزه در مسیر تحقق دمکراسی در ایران و یا مقدم شمردن حقوق قومی بر استقرار دمکراسی در ایران، انحرافی است که نه تنها تحقق حقوق قومی را در پی نداشته بلکه در خدمت حاکمیت استبدادی بوده و خط تفرقه بین مبارزان را دنبال می کند. لذا چنین انحرافی نه تنها پذیرفته ناشده بلکه شایسته افشاگری است چرا که در خدمت به دیکتاتوری حاکم، تشتت و تفرقه بین مبارزان و مردم و انشقاق بین آنها را تبلیغ نموده و به پیش می برد.