Skip to main content

آقای اوبالی مقاله بلند و بالا

آقای اوبالی مقاله بلند و بالا
Anonymous

آقای اوبالی مقاله بلند و بالا یی را نوشته اند و به موضوعات مختلف پرداخته اند .ایشان از این شاخه به آن شاخه پریده اند تا بگویند که "اجازه ندهید کسی از اوبالی و تنها تلویزیون آذربایجانی انتقاد کند".
کل نوشته این است که ایران کلوبال اجازه میدهد مخالفان انتقاد خود را بیان کنند. آقای اوبالی شدیدا مخالف پخش افکار مخالفانش است. سایت گون آذ و تلویزیون گون آذ هرگز به مخالفانش اجازه ابراز نظر نداده است. در افکار احمد اوبالی و در سیاست حاکم بر گوناز تی وی سانسور و محدودیت در آزادی بیان و مطبوعات حد و حدودی ندارد. نه تنها اوبالی بلکه کلا جریانات و تشکلهای آذربایجانی از عدم اعتقاد به دمکراسی، آزادیهای بیان، آزادی مطبوعات و قلم شدیدا رنج میبرند. جریانات فارس و ایرانی هم این چنین هستند اما اینجا صحبت از آذربایجان است. بیش از صد نفر مقاله اوبالی را لایک کردند. این نشان میدهد که آذربایجانیها

هنوز متعصب کور با افکار عقب مانده و ضد دمکراتیک در مبارزه ملی حضور دارند.این جماعت متوجه نیستند که یک دیکتاتور تحت نام " پان ایرانیسم" با آزادی بیان مخالفت میکند. من سیاستهای فاشیستی جریانات راست و چپ ملت فارس یا جریانات پان ایرانیست را نسبت به مبارزات ملی ملتهای تورک و عرب و کورد و بلوچ را تائید نمی کنم اما سیاستها و افکار ضد دمکراتیک اوبالی و جریانات پانترکیست را هم تائید نمی کنم. ماهیت سیاستهای ضد دمکراتیک پان ایرانیسم و پانترکیسم یکسان و شبیه هستند.
من بر خلاف احمد اوبالی فکر میکنم در سایت ایران کلوبال آذربایجانیها با هر فکر و اندیشه ای مقالات خود را منتشر کردند. حتی پانترکیستهای مانند آقای ..... ..... یا آزاد در انتشار افکار پانترکیستی در این سایت نقش داشته اند. ائلیار مقاله نوشتند و غیره. اما آیا گوناز تی وی و سایتش این امکان را به مخالفانش داده که نظرات مخالف احمد اوبالی را بیان کنند یا منتشر کنند. سایت ایران کلوبال سایتی ایرانگراست و اگر پان ایرانیستی هم باشد و حتی اگر سایتی فاشیستی هم باشد باز هم از تلویزیون گوناز تی وی و سایت گون آذ دمکراتیک تر است.
مسئول ایران کلوبال مقاله اوبالی را منتشر کرده است من شک دارم که اوبالی جوابیه آقای توکلی یا مسئولین سایت ایران کلوبال را از تلویزیون یا سایتش منتشر کند.
آقای احمد اوبالی مقاله بالا را در دفاع از جنبش ملی و استقلال طلبانه آذربایجان ننوشتند. ایشان این مقاله را نوشتند که با آزادی بیان و آزادی قلم در سایت ایران کلوبال مخالفت کنند.من تاثیر و نقش مثبت گون آذ تی وی را در جنبش آذربایجان انکار نمی کنم ولی با سیاستهای ضد دمکراتیک حاکم بر آن شدیدا مخالفم و اوبالی با این ذهنیت به سایت ایران کلوبال حمله میکند. منتقدان باید شجاع باشند و سیاستهای ضد دمکراتیک و دیکتاتورمنشانه جریآنات سیاسی آذربایجانی و اوبالی را افشا کند.