Skip to main content

برادر محترم آقای کردی! تاکید

برادر محترم آقای کردی! تاکید
Anonymous

برادر محترم آقای کردی! تاکید بر مبارزه با حکومت اسلامی به جای تاکید بر هویت ملی و حق تعیین سرنوشت (فدرالیزم، استقلال، همین منوا و ...) ملل ساکن در ایران همانند قربانی دادن از جیب ملیت های غیر فارس برای سروری و فرادست بودن هرچه بیشتر فارس هاست. هر ملتی مختار است و باید سرنوشت خود را تعیین کند. آنچه که شماهای سرگردان در بلاد خارج تاکید و ترسیم می کنید بازگشت و رجوع به ناسیونالیزم فارس (با شعار گمراه کننده پان ایرانیزم یا ایران برای همه ایرانیان).
فقر یک مساله جهان شمول هست. همانطور مزدور بودن و در خدمت جمهوری اسلامی بودن و در عین حال (یا در همه حال) ثروتمند بودن هم ک مساله فرا ملی هست. ثروت در ایران به صورت برابر توزیع نشده است. مطمئنا فارس ها به صورت کلی وضعیت معیشتی شان بهتر از سائر ملل ساکن در ایران هست. آیا تا به حال دیدید که یک فارس استقلال طلب و یا به قول شما تجزیه طلب باشد؟

طبیعتا نه! چون این مملکت و تاحدودی حاکمیت را از آن خود می دانند. چون می دانند با سقوط حاکمیت، ایران با تمام سرعت تجزیه خواهد شد. شما نگاه کنید به مصاحبه مصطفی تاج زاده. می گوید که اگر جمهوری اسلامی نباشد ایرانی در کار نیست. این شخص در جمهوری اسلامی هم مسولیت سیاسی داشته و هم چندین سال در زندان بوده!