Skip to main content

بله ، کاملاً درست می فرمایید

بله ، کاملاً درست می فرمایید
بهمن موحدی(بامدادان)

بله ، کاملاً درست می فرمایید آقای مراد شیخی گرامی، رای ما آزادی ایران و سرنگونی رژیم ضدبشری و پلید جمهوری اسلامی است . رای دادن به هر یک از این نامزدهای آدمکش و دزد به معنی تائید وضعیت اسفناک موجود و ادامۀ آن است. تشویق مردم به شرکت دراین مضحکۀ انتخاباتی رژیم همدستی با آخوندهای پلید و پاسدارانِ آدمکش و دزدان بازاری و خیانت آشکار به خلق و میهن است.هیچ یک از این نامزدهای انتخاباتی سخنی درموردحقوق پرداخت نشدۀ کارگران ، اوضاع اسفناک کارگران و زحمتکشان، حداقل دستمزدها، آزادی رهبران اتحادیهﻫﺎﻯ کارگری از زندان، امنیت شغلی، حق تشکیل اتحادیهﻫﺎﻯ حرفهﺍﻯ مستقل ازدولت، آزادی احزاب، آزادی بیان و عقیده، آزادی همۀ زندانیان سیاسی و عقیدتی و ..... نخواهند گفت.
امید بستن به تحولات سیاسی و اقتصادی در چهارچوب رژیم فاشیسم مذهبی جمهوری اسلامی، حاصلی جز یاس و سرخوردگی نخواهد داشت. تلاش در این چهارچوب وقت تلف

کردن و یاری به بقای رژیم کثیف و ضد بشری جمهوری اسلامی است. مطالبات دموکراتیکی نظیر جدائی دین از دولت و آموزش، آزادی احزاب و اجتماعات، ازادی بیان و اندیشه و قلم، آزادی انتخاب، برابری زن و مرد و رفاه نسبی اقتصادی درچهارچوب رژیم کثیف و ضدبشری جمهوری اسلامی امری محال و یک رویای دست نیافتنی است.