Skip to main content

چون اوبالی هویت گرا و یا

چون اوبالی هویت گرا و یا
Anonymous

چون اوبالی هویت گرا و یا مخالف من است، هر چه بگوید باید یا هر کاری بکند درست نیست. ا ین منطق در کامنت مخالفین به راحتی مشاهده می شود.
تاکنون هیچ یک از مخالفین به سئوالات و موظوع اصلی بحث مقاله کوچکترین اشاره ای نکرده اند و حتا اشخاصی مثل EZA پا فراتر نهاده به تمام آذربایجانیها توهین کرده است که چرا به این مقاله امتیاز مثبت داده اند.

اوبالی با استناد به تخریبات دولت اسلامی ایران علیه گوناز و با استناد به نوشته هایی در ایران گلوبال که بدون کوچکترین سندی، گوناز و فعالین آذربایجان را وابسته به سازمانهای اطلاعاتی ایران و کشورهای بیگانه نشان می دهد، ثابت می کند که بیماری انگ زنی در ایران هنر محسوب می شود و به درستی انگشت روی زخمی کشنده گذاشته است که ایرانی ها به جای حل درد جامعه امروزی، با قهرمان سازی از جنایتکاران تاریخ و مقصر کردن کل دنیا، در یک دنیای خیالی زندگی می کنند.

فکر

می کنم که تلویزیون گوناز در سلسله برنامه هایی که به زبان فارسی داشت، مهمانان بسیاری از جامعه فارس به طور زنده ساعتها به عنوان مخالف آزادانه صحبت می کردند و آقای توکلی نیز در یکی از آن برنامه ها تشریف داشتند. حال چرا آن برنامه ها ادامه پیدا نکردند معلوم نیست اما هیچ یک از تلویزیونهای فارس زبان حاظر نیستند فقط نیم ساعت به مخالفین خود وقت زنده و آزاد بدهند.
د ر این مقاله، اوبالی مخالفت خود با انگ زنی بدون سند و شایعه پراکنی های مدام بر علیه فعالین حرکت ملی آذربایجان را به بحث گذاشته است و سایت ایران گلوبال نیز بهتر است دقت کند که نشر شایعات و اتهامات بسیار سنگین بدون ارائه کوچکترین سند، که مغرض بودن آن به زمین و آسمان آشکار است، به ضرر سایت ایران گلوبال و همه اشخاصی است که دنبال دیالوق دموکراتیک، سازنده و مستند هستیم. آنهایی که دنبال شایعه پراکنی، انگ زنی، تصویه حسابهای شخصی و عقده خالی کردن هستند، میدان دیگری برای خود پیدا کنند